تکنولوژی

2 میلیون کاربر در فیس‌بوک مرده اعلام شدند!

اگر امروز وارد اکانت فیس بوکتان شدید و دیدید برای صفحه پروفایل شما و دوستانتان پیغام یادبود گذاشته شده، نترسید. همه حالشان خوب است تنها به دلایل نامشخصی شبکه فیس‌بوک با نقص فنی روبه‌رو شده بود و به طور تصادفی برای 2 میلیون اعضای فیس‌بوک پیغام یادبود منتشر شده بود.

برخی گزارش‌ها هم حاکی از این است که این پیغام، تقریبا برای همه کاربران فیس‌بوک منتشر شد حتی شخص مارک زاکربرگ، بنیان گذار شرکت نیز از این نقص فنی در امان نماند. البته فیس بوک خیلی سریع این مشکل را بررسی و برطرف کرد اما خبر آن خیلی سریع در فضای توییتر پیچید و این شبکه پر شد از پست افرادی که از دیدن خبر مرده بودن خود شگفت زده شده بودند.

در این پیغام یادبود نوشته شده بود که ما امیدواریم کسانی که این شخص(نام کاربر) را دوست داشتند، با دیدن پیغام‌های یادبود، اندکی آرامش یابند.

فیس بوک خیلی سریع با ارسال بیانیه ایی به The Wall Street Journal و TheVerge  توضیح داد: امروز برای مدت کوتاهی پیغام مخصوص پروفابل افراد درگذشته، به اشتباه به روی پروفایل اشخاص دیگر منتشر شد. این نقص فاحش حالا برطرف شده است و ما از تمامی کاربران خود به خاطر این اتفاق عذرخواهی می کنیم و تمام تلاش خودرا کردیم که خیلی سریع این مشکل برطرف شود”.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا