تکنولوژی

رونمایی همکاران سیستم از « راهکاران ابری »

همکاران سیستم رویداد اختصاصی «با هم 95 » را امروز صبح  همزمان با آغاز به کار نمایشگاه صنعت برگزار کرد. این رویداد طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و این شرکت بزرگ نرم‌افزاری تازه‌ترین محصولات خود را در آن به نمایش گذاشته است. 

فرید فولادی مدیر بازاریابی همکاران سیستم در جلسه مطبوعاتی که در حاشیه این رویداد برگزار شد با اشاره به اینکه این دومین رویداد تخصصی این شرکت طی دو سال گذشته است  گفت که این شرکت قصد دارد رویدادهای تخصصی خود را به طور دوسالانه و با عنوان «باهم» برگزار کند. انتخاب این نام  اشاره  به این دارد که همکاران سیستم با مشتریانش رابطه نزدیک تری را می‌خواهد ایجاد کند و البته اشاره‌ای به «با همکاران» هم هست. 

بخش عمده جلسه مطبوعاتی همکاران سیستم به موضوع «راهکاران» اختصاص داده شد. ERP بومی این شرکت که به گفته فولادی 80 نفر – سال صرف توسعه و بهبود آن شده و این توسعه هم در بخش زیرساختی و هم افزایش ماژول‌ها بوده است. «راهکاران» به گفته فولادی حالا به جایگاهی رسیده که بیش از 1500 شرکت  بزرگ و متوسط صنعت ایران از آن استفاده می‌کنند. 

همکاران سیستم در این جلسه همچنین نخستین ERP مبتنی بر ابر را هم رونمایی کرد. این محصول راهکاران بر بستر ابر نام دارد که به گفته مهدی امیری مدیر عامل همکاران سیستم از شهریور ماه با فروش به صورت اشتراک کار خود را آغاز کرده است. هر چند همکاران در جلسه مطبوعاتی جزییات زیادی از محصول کلاد خود ارایه نداد اما مدیرعامل همکاران در سمیناری که بعد از این جلسه مطبوعاتی در همین زمینه برگزار شد تاکید کرد که این شرکت سرویس ابری خود را از شرکتهای کوچک و متوسط شروع کرده و هم اکنون چند مشتری نیز کار با آن آغاز کرده‌اند. 

همکاران سیستم در کنار این از نسخه موبایل هوشمندی تجاری خود نیز رونمایی کرد که گفته می‌شود برای عملکرد بهتر با موبایل این شرکت به طور کامل آن را بازنویسی کرده است. 

محمود نظاری بنیانگذار و رییس هیات مدیره این شرکت نیز در این جلسه مطبوعاتی در پاسخ به پرسشی درباره مذاکره با شرکتهای خارجی گفت که این رفت و آمدها هنوز ادامه دارد اما ما منتظر آماده شدن فضای همکاری هستیم که وابسته به تحولات اجتماعی و سیاسی است. 

نظاری در صحبتهای خود به این اشاره کرد که این شرکت در این مذاکرات به دنبال سرمایه‌گذار یا فروش یک محصول خارجی در ایران نیست بلکه مشارکت برای بازگشایی بازارهای جهانی و استفاده از توان داخلی برای گسترش بازار را مد نظر دارد. او همچنین اشاره کرد که طی روزهای اخیر این شرکت از فرابورس به بورس می‌رود ضمن اینکه اخیرا نیز توانسته دانش‌بنیان شود. 

نظاری در پاسخ به پرسش آی تی ایران درباره اینکه آیا همکاران سیستم تمایل ندارد همانند شرکت سلزفورس که اخیرا به خرید شبکه‌های اجتماعی و حتی ابزارهای مارکتینگ تمایل زیادی نشان داده میسرهای برخی محصولات خود را به سمت شبکه‌های اجتماعی متمایل کند گفت که ضمن اینکه محصولات همکاران باید به سمت همگرایی با شبکه‌های اجتماعی پیش برود تمایل این شرکت بر این است که مدل کار با  توسعه‌دهندگان ( برنامه‌نویسان ) را در پیش بگیرد  مدلی که هم اکنون سلزفورس آنرا دنبال میکند و هزاران برنامه نویس در سراسر جهان را به توسعه ابزارهایی مبتنی بر بستر محصولات خود متمایل کرده است.

رویداد باهم همکاران سیستم تا روز شنبه در حاشیه نمایشگاه صنعت ( و البته جدا از سالن‌های آن ) در چهارسالن اختصاصی برگزار می‌شود که بخش قابل توجه فضاهای آن به غرفه‌های ارایه محصول یا سالن‌های برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای این شرکت اختصاص دارد. 

همکاران سیستم هم اکنون 35 هزار مشتری دارد و گفته شده تا یک روز قبل از آغاز این رویداد بیش از دو هزار مدیر و کارشناس  برای حضور در سمینارها و کارگاه‌های همکاران سیستم ثبت نام کرده‌اند. 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا