تکنولوژی

سلزفورس یک شرکت مارکتینگ را ۷۰۰ میلیون دلار خرید

شرکت Salesforce بعد از هزینه کردن 4   میلیارد دلار طی یک سال اخیر برای خرید شرکتهای مختلف، حالا یک شرکت دیگر را به مبلغ 700 میلیون دلار خریداری کرده است. 

طبق گزارش Wall Street Journal ، شرکت Salesforce، شرکت تولید کننده نرم افزار بازاریابی KRUX  را، به مبلغ 700 میلیون دلار خریداری کرد.

مدیر عامل Krux خبر فروش شرکت را تایید کرد و اعلام کرد که مسئولان Salesforce  از آغاز ارزیابی خرید  تا کنون 340 میلیون دلار به طور نقد پرداخت کرده‌اند و این معامله به زودی به اتمام خواهد رسید.

شرکت Krux  که در سال 2010 تاسیس شد، یک شرکت نرم افزار بازاریابی است که حوزه تخصص آن تحلیل و بررسی اطلاعات و ارائه آن در نرم افزار به خصوص شرکت است. بازاریابان می توانند با استفاده از این نرم افزار به اطلاعات   مشتریان به راحتی دسترسی پیدا کنند. این شرکت تا کنون 50 میلیون دلار درآمد داشته است.

شرکت  Salesforce  این اواخر بیشتر  روی افزایش حجم اطلاعاتی و گسترش قابلیت های پیش بینی آماری شرکت خود متمرکز شده بود و تصمیم دارد با  اضافه کردن نرم افزار Krux ، بازاریابی ابری (Marketing Cloud ) را ارائه دهد

سال 2016 سال پر معامله ایی برای Salesforce  بوده است و شرکت Krux ، تازه‌ترین خرید امسال این شرکت بوده  است. Salesforce  امسال تقریبا 4 میلیارد دلار برای خرید شرکت هایی مانند Demandware،  Quip و BeyondCore  

هزینه کرده است و علاوه بر این در مزایده خرید شرکت LinkedIn نیز با پیشنهاد بیش از 26 میلیارد دلار شرکت کرد که البته ناموفق بود.(برنده مزایده شرکت مایکروسافت بود). Salesforce همچنین طبق شایعات به خریدن شرکت Twitter  با بیش از 17 میلیارد دلار ارزش نیز علاقه نشان داده است.

مدیر عامل سلزفورس    ، Marc Benioff اعلام کرد که  قصد دارد شرکت خود را با انجام معاملات دیگری نیز ارتقا دهد و به این زودی ها از بازار کنار نخواهد کشید و احتمالا خرید و فروش را تا اواخر امسال ادامه خواهد داد.

 

مرتبط :

– فروش قریب الوقوع توییتر به سلزفورس

سلزفورس مشتری لینکدین بود

شراکت مایکروسافت و سلزفورس در دنیای CRM

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا