تکنولوژی

رایتل: بسته‌های اینترنتی را حذف نکرده‌ایم

رایتل با تکذیب حذف برخی از بسته‌های اینترنت اعلام کرد نه تنها هیچ یک از بسته ها حذف نشده است بلکه بسته های جدید برای پوشش نیاز تمامی مشترکین به فهرست بسته¬های رایتل اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور اعلام کرد از بسته¬های تشویقی پیشین هیچ کدام برای فصل پاییز حذف نشده است.

براساس این گزارش رایتل همواره در تلاش است تا با اضافه کردن بسته‌های متنوع شرایطی فراهم آورد تا مشترکین قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند و بسته انتخابی پاسخگوی نیازشان باشد.

براساس این خبر: خانوده دکا نیز همچنان در سبد محصولات رایتل وجود دارد و مشترکین اعتباری می¬توانند با فعال¬سازی بسته مورد نظر خود از امکان مکالمه و پبامک درون شبکه نامحدود، ماهانه با پرداخت تنها 5 هزار تومان برخوردار شوند.

همچنین بسته های استثنایی خانواده بی نهایت برای مشترکین دایمی نیز برای اولین بار در کشور از سوی رایتل ارایه شده است که مشترکین دایمی رایتل می¬توانند با فعال¬سازی هر یک از این بسته¬ها با توجه به نیاز خود در هزینه ارتباطات خود به صورت چشم¬گیر صرفه جویی کنند.

این خبر می¬افزاید: رایتل در جهت فراهم آوردن شرایط مناسب برای مشترکین خود که تمایل به صرفه¬جویی در هزینه¬های تماس صوتی با مشترکین اپراتورهای دیگر را دارند نیز بسته مکالمه صوتی برون و درون شبکه 500 دقیقه ای با قیمت 17 هزار تومان و با تخفیف 60 درصدی را برای اولین بار در کشور ارایه کرده است.

شایان ذکر است بسته های ترکیبی جدید نیز تا پایان مهرماه به بسته¬های فعلی اضافه خواهد شد تا نیازهای اقشار با هزینه کرد ارتباطی کمتر را نیز تامین کند. 

 

منبع : روابط عمومی رایتل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا