تکنولوژی

با نوت 7 استیک کباب کنید!

یکی از کارهایی که می‌شود با گرم شدن نوت 7 انجام داد آشپزی است! اگر در جریان اتفاقاتی که برای نوت 7 افتاده است نیستید می‌توانید آنها را از لینک زیر پیگیری کنید.
مطلب مرتبط: همه اتفاقات نوت 7
سامسونگ تمام موبایل‌های نوت 7 خود را در یک فراخوان جمع آوری کرد و به کاربران یک دستگاه جدید تا برای آنها اتفاقی نیافتد. ظاهرا مشکل از باتری‌های این دستگاه بود که با آپدیت‌های نرم‌افزاری هم نمی‌شد مشکل را حل کرد. اما در این میان افرادی هستند که از این بلایی که به سر سامسونگ آمده شرایط شوخی و خنده را فراهم کنند. یکی از این افراد کسی است که در ویدئوی پایین می‌بینید. این آقا یک تکه گوشت را روی نوت 7 روشن گریل می‌کند!

همانطور که در ویدئو دیدید گلکسی نوت 7 را داخل یک فویل آلومینیومی قرار دادند و حرارت زیاد این موبایل باعث شد تا یک تکه گوشت کاملا بپزد. بعد گوشت را پشت‌ورو کرد تا هر دو طرف آن برشته شود. بعد از گذشت حدودا 2 دقیقه این گوشت آماده خوردن است. نکته جالب اینکه گوشی حتی در حال شارژ شدن هم نیست و خیلی طبیعی در حال کار کردن است. لطفا شما این کار را در منزل امتحان نکنید حتی در آشپزخانه و اگر نوت 7 دارید سریع به نمایندگی ایران آن مراجعه کنید تا گوشی شما تعویض شود.

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا