تکنولوژی

ایجاد تصاویر GIF با گوگل فوتوز

شرکت گوگل، تکنولوژی را که پیش از این در نرم‌افزار Motion Stills به‌کار گرفته بود  حالا به نسخه iOS نرم‌افزار Google Photos اضافه کرده است. 

به گزارش وب‌سایت Appleact، با این تفاسیر، کاربران iOS این امکان را خواهند داشت تا بدون نیاز به دانلود برنامه‌ای مجزا، از قابلیت‌هایی مانند ثابت نگه‌داشتن پس‌زمینه و یا حتی ایجاد افکت‌های سینمایی، در محتویات تولیدی از طریق لایو فوتوز بهره ببرند. نتیجه امر، تولید تصاویر GIF متحرک و زنده با قابلیت تکرار خودکار پخش است که امکان به‌اشتراک‌گذاری آسان را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با استفاده از تکنولوژی موجود در Motion Stills کاربران می‌توانند با ترکیب چند کلیپ مستقل و ایجاد یک فیلم مونتاژی، روایت‌های مختلف را به شکلی جدید بیان کنند. تمامی این مراحل روی گوشی هوشمند شما و بدون نیاز به ارتباط اینترنتی انجام می‌شود. 

علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید Google Photos امکان دسته‌بندی تصاویر در آلبوم‌ها را بر اساس ترتیب زمانی فراهم می‌کند. گوگل اعلام کرده به بازخورد کاربران توجه کرده و حالا امکان انتخاب تصاویر بندانگشتی (Thumbnail) جدید برای چهره افراد در قسمت People در گالری تصاویر وجود خواهد داشت. 

Google Photos به‌طور رایگان و از طریق اپ‌استور شرکت گوگل برای آیفون‌ها و آی‌پدهای تولیدی این شرکت قابل دریافت است. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا