تکنولوژی

ایرپاد اپل معرفی شد

شرکت اپل در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید، به‌طور رسمی از حذف ورودی‌های 3.5 میلی‌متری مخصوص هدفون خبر داد. در همین راستا، این شرکت هندزفری‌های بی‌سیمی به نام Airpod را هم پیش روی کاربران قرار داد. 

 کاربران دستگاه‌های هوشمند تولیدی اپل این امکان را خواهند داشت تا با بازکردن کیس ایرپاد جدید و لمس گزینه Connect، این هندزفری‌ را به گوشی خود متصل کنند. برای استفاده از این هندزفری‌ جدید، سیستم‌عامل دستگاه شما باید حداقل iOS 10، WatchOS 3 و یا MacOS Sierra باشد. اتصال به این دستگاه‌ها پیش از نیاز به قراردادن هندزفری در کیس ویژه شارژ، به مدت 5 ساعت امکان‌پذیر خواهد بود. کیس ویژه شارژ هم امکان تامین شارژ الکتریکی هندزفری را برای مدت 25 ساعت خواهد داشت. 

مرتبط : تمام خبرهای مربوط به رویداد اپل 

 

ایرپاد اپل از تراشه‌ جدید این شرکت به نام W1 استفاده می‌کند که توانایی مدیریت بهینه ارتباطات صوتی و بی‌سیم را به‌طور کامل دارد. هر ایرپاد از دو شتاب‌سنج به‌منظور تشخیص لمس هندزفری توسط کاربر، به‌منظور فعال‌سازی Siri بهره می‌برد. ایرپاد اپل از اواخر اکتبر و با قیمت 159 دلار به بازار عرضه خواهد شد. 

شرکت اپل برای کاربرانی که امکان خرید این محصول را ندارند، هندزفری معمولی که با استفاده از کابل لاتنینگ به آیفون‌های جدید متصل می‌شود را در کنار یک تبدیل رایگان در جعبه آیفون قرار داده است. 

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا