تکنولوژی

برنامه سامسونگ برای تعویض نوت 7

سامسونگ به دنبال فراخوانی تمام گوشی‌های گلکسی نوت ۷ فروخته شده به دلیل مشکل انفجار و آتش گرفتن باتری از هفته آینده تمام گوشی‌های نوت ۷  فروخته شده در آمریکا را تعویض می‌کند. اپراتورهای آمریکا فروش گلکسی نوت ۷ را متوقف کرده و برنامه پس دادن پول مشتریان را آغاز کرده‌اند. حالا خود سامسونگ نیز تایید کرده که برنامه تعویض گوشی‌های فروخته شده به گوشی جدید را از هفته آینده در آمریکا به اجرا می‌گذارد. 

مشتریانی که در آمریکا نوت ۷ خریده‌اند دو گزینه خواهند داشت نخست اینکه گوشی قدیمی‌شان را با گوشی جدید معاوضه کنند(همان که از هفته دیگر اجرا گذاشته خواهد شد) 

گزینه دوم این است که گلکسی نوت ۷ را با گلکسی S7 و یا گلکسی S7 edge تعویض کنند و هر نوع وسایل جانبی که برای گوشی قبلی خریده باشند نیز به آنها داده می‌شود ضمن اینکه مابه‌التفاوت قیمت دو گوشی نیز به آنها پرداخت خواهد شد. سامسونگ همچنین ۲۵ دلار هدیه مکالمه رایگان به همراه ۲۵ دلار کارت هدیه به دلیل بروز این مشکل به خریداران نوت ۷ ارایه می‌کند. 

مطلب مرتبط: آتش‌گرفتن باتری مانع رونمایی از نوت7 در چین نشد

سامسونگ در حالی به چنین مشکلی در نوت ۷ برخورد که سال ۲۰۱۶ را با موفقیت شروع کرده بود و این اتفاق در زمان بسیار بدی رخ داد چرا که چهار روز تا رویداد اپل و معرفی آیفون ۷ باقی مانده و احتمالا در مدت زمانی که سامسونگ درگیر اصلاح نوت 7 است، اپل بازار سامسونگ را هم برای خود به‌دست بگیرد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا