تکنولوژی

نمایش تبلیغات پیش از پخش ویدئوها در توییتر

توییتر با ایجاد تغییرات در سیاست‌ نمایش تبلیغات در پلتفرم خود در تلاش است انگیزه تولیدکنندگان محتوا برای مهاجرت از یوتیوب به این شبکه اجتماعی را افزایش دهد. به گزارش وب‌سایت Engadget، این حرکت جدید توییتر در راستای اهداف برنامه Amplify انجام می‌شود که تا پیش‌از این تنها به رسانه‌های مشخصی امکان نمایش تبلیغات پیش از آغاز پخش ویدئوها را می‌داد. حرکتی که مشابه با سیاست‌های یوتیوب برای جذب میلیون‌ها تولیدکننده محتوا است. این در حالی است که بدون ایجاد انگیزه‌های مالی، تشویق کاربران برای مهاجرت از دیگر پلتفرم‌های چندرسانه‌ای به یوتیوب تقریبا بعید به‌نظر می‌رسید.

طرح جدید توییتر در حالی به مرحله اجرا درآمده که این شبکه اجتماعی از نظر رشد تعداد کاربران با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و همچنان به دنبال راهی برای افزایش درآمدزایی از سرویس‌ها و محصولاتش است. نمایش تبلیغات پیش از پخش ویدئوها، راهکاری مناسب برای جذب بیشتر تولیدکنندگان محتوا به حساب می‌آید اما در مقابل ممکن است نارضایتی برخی کاربران را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، سیاست یادشده نمی‌تواند افزایش آنچنانی سطح درآمدهای توییتر را تضمین کند.

کاربرانی که قصد استفاده از این برنامه را دارند، قبل از هرچیز باید حساب کاربری خود را به تایید توییتر برسانند تا گزینه‌‌ای برای انتخاب نمایش تبلیغات پیش از پست‌های منتشر شده، در حساب کاربری آن‌ها فعال شود. تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از فرصتی که برای همکاری با برندهای دیگر در کمپین‌های ویژه توییتری ایجاد شده نیز استفاده کنند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا