تکنولوژی

راهنمای ترابردپذیری به همراه اول،ایرانسل و رایتل

طرح ترابرد پذیری از روز گذشته شروع به کار کرده و هر چند هنوز چیز خاصی از  اپراتورها در این زمینه ندیده‌ایم ( با توجه به اینکه از دیروز تبلیغات درمورد ترابرد آزاد شده ) که این نشان می‌دهد حداقل اپراتورها خیلی برنامه خاصی جز آنچه از آن‌ها دیده‌ایم ندارند. 

 

رایتل

رایتل صفحه ترابرد خود را با شعار « تغییر بدون تغییر شماره » در این آ‌درس راه‌اندازی کرده که کاربران می‌توانند از طریق آن اقدام به ترابرد به این اپراتور کنند. 

 

 

برای سیمکارت های دائمی ، رایتل 1 ماه  تماس درون شبکه رایگان و 1 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد که به نظر می‌رسد برای اپراتور کوچکتری که میخواهد از فضای فراهم شده ترابرپذیری مشترکان بیشتری را به سمت خود جلب کند خیلی اغوا کننده نیست. 

رایتل همچنین یک صفحه راهنما راه‌اندازی کرده که در آن نحوه انجام ترابرد و قوانین مربوطه نوشته شده که خوب است قبل از ترابرد حتما به دقت مطالعه کنید 

 

 

 

ایرانسل 

ایرانسل شعار ترابردش « شمارتو نگه دار اپراتورت رو تغییر بده!» قرار داده که البته علامت تعجب هم بخشی از شعاره و معلوم نیست کجای اینکار تعجب داره. به هر حال ایرانسل در صفحه ترابرد خود سعی کرده با یک اینفو مراحل ترابرد رو برای کاربر ساده کنه  هر چند تعدد مراحل کمی ترسناکش میکنه و  البته اگر گزینه انجام ترابرد از طریق دفاتر رو هم بزنین باز یه اینفوگرافی دیگه هم زیر آن باز می‌شود. 

 

 

ایرانسل در زیر این اینفوگرافی فرم پیش ثبت نام را قرار داده و البته در کنار آن هم فرم انصراف از ترابرد ( برای کسانی که از اپراتورهای دیگر به ایرانسل ترابرد کرده‌اند) را گذاشته است. 

ایرانسل در همین صفحه اطلاعات بیشتری در مورد ترابرد و مزیت‌های مشترکانی که به ایرانسل ترابرد کرده باشند گذاشته از جمله پرسش و پاسخ های متداول در این زمینه . 

 

 

ایرانسل البته این صفحه رو برای پیش ثبت نام ترابرد راه‌اندازی کرده و به همین دلیل تمام منوها فعلا در این صفحه اشاره به پیش ثبت نام دارند در حالی که ثبت نام از دیروز کاملا آزاد شده است. 

تعرفه‌ها و مدلهای سیم‌کارتهای ایرانسل متفاوت است میتوانید از طریق این صفحه جزییات کامل آنرا ببینید

 

 

همراه اول 

شعار همراه اول در صفحه ترابردش این است : « ترابرد به خانواده 96 میلیونی همراه اول و تلفن ثابت » . هر چند شعار جذابی به نظر نمی آد و طولانی هم هست اما مشخص هست که همراه اول قصد دارد به رابطه بین شبکه تلفن ثابت و همراه اول به عنوان مزیت اشاره کند. 

 

 

صفحه ترابرد همراه اول جایی برای ثبت نام، پیگیری، لغو درخواست و بازگشت فوری به همراه اول ( برای کسانی که از این اپراتور ترابرد کرده‌اند) است. همراه اول چهارمزیت برای کسانی که به این اپراتور ترابرد می‌کنند معرفی کرده است. نخست پیوستن به باشگاه هواداران پرسپولیس و استقلال، سامانه همراه من، بسته اینترنت 4 گیگابایت با قیمت 12 هزارتومان برای مشتریان وفادار ( نه کسانی که به این اپراتور تازه ترابرد کرده اند ) و شرکت در طرح 5 جایزه 200 میلیون تومانی قرعه کشی ماهانه. برای اطلاع از تعرفه بسته‌های همراه اول به این لینک مراجعه کنید.

البته همراه اول اطلاعاتی که میخواهد ترابردکنندگان به این اپراتور بدانند را منوط به این کرده که فرد شماره اش را ابتدا وارد کند و بعد از ورود به سامانه ترابرد با شرایط و قوانین کلی و روش‌های ترابرد، سرویس‌ها و محصولات ویژه ، نحوه ترابرد و سوالات متداول روبه رو خواهید شد. همراه اول البته همین اواخر هم طرح فروش قسطی موبایل را راه‌اندازی کرده که می‌توانید اینجا اطلاعات بیشتری از آن پیدا کنید. 

 

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا