تکنولوژی

گجتی که مانع خم‌شدن موتو زد می‌شود

اگر امروز سری به یوتوب بزنید می‌بینید که سرشار است از ویدئوهایی که انوع موبایل‌ها را خم می‌کنند تا ببینند چقدر مقاومت دارد. برخی موبایل‌ها هم با همین ویدئوهای ساده مشتری را از دست می‌دهند. حتی آی‌فون 6 یکی از این گوشی‌ها بود که اعتراض‌های زیادی به همراه داشت تا آی‌فون 6اس با جنس محکم‌تری ساخته شد.

اتفاق مشابهی که برای آی‌فون پیش آمد برای موتو Z هم در جریان است. البته لنوو برای این موضوع راه‌حل قابل قبولی پیدا کرده است. یک نکته جالب اینکه موتورولا این گوشی را بسیار مقاوم ساخته است. در ویدئویی خواهید دید که این گوشی به سختی کمی خم می‌شود و راحت سر جای خود برمی‌گردد بدون اینکه آسیبی ببیند.

همانطور که می‌دانید موتورولا باریک‌ترین گوشی‌هوشمند دنیا است و تا این حد مقاوم بودن بدنه کاری است که فقط موتورولا از پس آن برمی‌آید. سری جدید موتورولا یک موبایل ماژولار است که می‌توانید ماژول‌های مختلف را به آن وصل کنید. ماژول‌هایی مانند اسپیکر، پروژکتور و باتری را پشتیبانی می‌کند. اما یکی از این ماژول‌ها به نام PowerPack را اگر به موتو Z متصل کنید، دیگر نمی‌شود این گوشی را خم کرد. در ادامه ویدئوی آزمایش خم‌کردن این موبایل را ببینید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا