تکنولوژی

خبرهای تازه از پروژه سری خودروی اپل

شرکت اپل به طور رسمی هنوز خبری مبنی بر ساخت خودروی الکتریکی منتشر نکرده اما به طور غیر رسمی خبر انتخاب سرگروه جدید برای این پروژه اعلام شده است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، Bob Mansfield ، یکی از اعضای قبلی تیم اجرایی اپل، که در ساخت محصولاتی همچون آی پد مشارکت داشته، به عنوان این رهبر جدید پروژه اپل انتخاب شده است. Mansfield  قبل از ورود به پروژه ساخت خودرو الکتریکی که به اصطلاح به آن پروژه ” تیتان” گفته می شود، در قسمت “پروژه های به خصوص” این شرکت یعنی محصولات فرعی ساخته شده توسط اپل مانند Apple Watch، مشغول به کار بوده است. وی تا سال 2013 نائب رئیس بخش مهندسی سخت افزاری و تکنولوژی شرکت بود که بعد از آن، تغییر سمت داده و به بخش پروژه های فرعی پیوست.

طبق خبر ژورنال، کارمندان اپل اوایل ماه گذشته متوجه شدند که مدیران ارشد پروژه خودرو اپل ، گزارشات خود را به Mansfield ارائه می دهند ولی مسئولان اپل از نظر دادن رسمی در مورد این خبر طفره رفتند.

اخبار این جابه جایی ها همه بعد از جدا شدن Steve  Zadesky،  از مسئولان کهنه کار اپل که یکی از اصلی ترین نقش ها را در پروژه تیتان داشت، اتفاق افتاد. گویا اپل همچنین چندین متخصص صنایع خودروسازی را به تازگی برای پروژه خودرو ” تیتان” استخدام کرده است.

 

مرتبط : 

ایلان ماسک : اپل دیر دست به کار شده است

همه چیز درباره خودروی اپل

پیش بینی قیمت و زمان عرضه خودروی اپل

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا