تکنولوژی

چگونه از ایموجی‌ها در ویندوز استفاده کنیم؟

همه ما ایموجی‌ها را دوست داریم و در روز چندین بار از آنها استفاده می‌کنیم. این شکلک‌های گرافیکی خیلی خوب می‌توانند احساس ما را انتقال بدهند. از خنده تا گریه را می‌توان به راحتی با این تصاویر ساده منتقل کرد. خیلی اوقات شاید زمانی که با کامپیوتر درحال صحبت با دوستانتان هستید به این شکلک‌ها نیاز پیدا کنید. استفاده از ایموجی‌ها در کامپیوتر هم به سادگی موبایل است اما فقط یک نکته دارد. آن‌ هم اینکه شما باید با کیبورد مجازی این شکلک‌ها را بزنید.

در ویندوز 10 دسترسی به این کیبرد مجازی بسیار ساده است. شما باید ابتدا روی نوار استارت‌منو کلیک راست کنید، و سپس گزینه Show Touch Keyboard button را تیک بزنید. با انتخاب این گزینه آیکون کیبورد به نوار استارت‌منوی شما در کنار ساعت، اضافه می‌شود. اگر این کیبورد مجازی را با کلیک کردن باز کنید، می‌بینید که کنار دکمه‌ی فاصله علامت ایموجی‌ها وجود دارد.

کاربران ویندوز 8.1 هم می‌توانند گزینه Touch Keyboard را از همانجا اما در زیر منوی Toolbars پیدا کنند. پس از باز شدن کیبورد روی صفحه نمایش مانند ویندوز 10 سمت چپ دکمه فاصله، کلید ایموجی‌ها قرار دارد.

اما کاربران ویندوز 7، دقت داشته باشید که ویندوز 7 از ایموجی‌ها پشتیبانی می‌کند، اما کیبورد مجازی با قابلیت شکلک را ندارد. درنتیجه شما می‌توانید در صفحات وب ایموجی‌ها را ببینید(اگر سیستم‌عاملی پشتیبانی نکند، مربع‌های کوچک می‌بینید) اما خودتان نمی‌توانید آنها را بزنید. برای اینکه شما هم بتوانید ایموجی ارسال کنید، باید به وب‌سایت‌های این ایموجی ها مانند getemoji.com بروید و شکلک مورد نظرتان را از آنجا کپی کنید و در جایی که لازم دارید جایگذاری کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫1,413 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا