تکنولوژی

هزینه باورنکردنی اجاره برای مهندسان سانفرانسیسکویی

کارکنان شرکت‌های مطرح در حوزه تکنولوژی اگرچه دستمزدهای بالایی دریافت می‌کنند اما بدنیست بدانید در برخی نواحی جغرافیایی مانند سان‌فرانسیسکو، چیزی در حدود نیمی از حقوق دریافتی این افراد صرف پرداخت هزینه‌های اجاره منزل می‌شود.

به گزارش بیزینس اینسایدر، وب‌سایت مشاور املاک RadPad با همکاری شرکت Anthology به بررسی هزینه‌های اجاره مسکن مهندسان فعال در برترین شرکت‌های حوزه تکنولوژی پرداخته که خواندن نتایج آن خالی از لطف نخواهد بود. 

با درنظر گرفتن متوسط حقوق دریافتی مهندسان فعال در سطح متوسط تا ارشد، RadPad به بررسی این موضوع پرداخته که چه سهمی از حقوق دریافتی این افراد (پس از کسر مالیات) صرف پرداخت اجاره یک منزل یک خوابه در نیم‌مایلی محل کار آن‌ها خواهد شد.

بر اساس این بررسی، گوگل گران‌ترین خانه‌های اجاره‌ای را در اطراف خود دارد اما حقوق بالایی که این شرکت به مهندسان خود پرداخت می‌کند در نهایت باعث شده 44 درصد از مجموع دریافتی آن‌ها صرف اجاره منزل شود. این در حالی است که شرکت‌هایی مانند Zynga با توجه به حقوق کمتری که به مهندسان خود پرداخت می‌کنند در نهایت باعث خواهند شد چیزی در حدود 56 درصد از دریافتی آن‌ها صرف تامین هزینه‌های منزل شود.

نکته قابل توجه دیگر در این بررسی، هزینه‌های کم‌تر اجازه منزل در لس‌آنجلس در مقایسه با این شرایط است.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا