تکنولوژی

لیست جامع فرامین صوتی Ok Google

کاربران اندرویدی می‌توانند از قابلیت ویژه “Ok Google” به‌منظور ارسال فرامین صوتی به گوشی‌ها یا تبلت‌های هوشمند خود استفاده کرده و در نهایت، پرسش‌های متفاوتی در زمینه‌های مختلف از وضعیت آب و هوایی و نتایج مسابقات فوتبال گرفته تا تبدیل واحدها و موارد دیگر را با گوگل مطرح کنند . این در حالی است که تاکنون لیست کاملی از فرامین پشتیبانی شده توسط این قابلیت ادغام شده در دستگاه‌های اندرویدی منتشر نشده بود.

با این وجود، در جدیدترین اقدام یک توسعه‌دهنده نرم‌افزاری خوش ذوق وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده که تقریبا تمامی پرسش‌های قابل طرح با بهره‌گیری از “Ok Google”  در آن جمع آوری شده است. 

در این مرجع که مطمئنا فراتر از حد تصور شما خواهد بود 150 فرمان مستقل در قالب بیش از هزار تنوع ساختاری پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفته است. نکته قابل توجه، قرارگرفتن این فرامین صوتی در قالب دسته‌بندی‌های منظم و مشخص است. 

در این میان فرامین صوتی کاربردی نیز وجود دارند که در افزایش بهره‌وری از دستگاه‌های اندرویدی به کاربران کمک خواهند کرد. به عنوان مثال، از آنجایی که برخی گوشی‌های اندرویدی برندهای چینی فاقد اسلایدر تنظیم میزان روشنایی صفحه‌نمایش هستند می‌توانید مقدار دلخواه نور صفحه‌نمایش را با استفاده از این فرامین صوتی تنظیم کنید. برای مشاهده لیست کامل فرامین صوتی کافی است به وب‌سایت http://ok-google.io/ مراجعه کنید. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا