تکنولوژی

اضافه‌شدن روایت داستانی به فیفا 17

 تیزرهای ویدئویی فیفا 17 که از سوی الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفت از اضافه شدن بخش جدیدی تحت عنوان “سفر” به حالت بازی تک‌نفره حکایت دارد.

به گزارش Arstechnica، بر این مبنا گیمر می‌تواند بازی فیفا 17 را از نگاه تعامل با شخصیت جدید طراحی شده یعنی الکس هانتر (که قصد دارد اولین قرارداد خود را در لیگ برتر انگلستان منعقد کند) دنبال کرده و در قالب مکالمات، میان‌پرده‌ها و یا حتی نحوه بازی، روایت داستانی و جذابی را تجربه کند.

این در حالی است که بازی فیفا برای اولین بار استفاده از موتور گرافیکی Frostbite  در کنسول‌های بازی ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی را تجربه خواهد کرد. در قالب تریلر ارائه شده، میان‌پرده‌هایی که در آن هانتر در منچستر یونایتد با خوزه مورینیو گفتگو می‌کند و یا از پیوستن به باشگاهی پایین‌تر از سطح توانایی‌های خود ابراز تاسف می‌کند، حداقل از نگاه فنی قابل ستایش هستند.

لازم به ذکر است که فیفا 17 از تاریخ 29 سپتامبر سال جاری میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3و4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و البته رایانه‌های شخصی مجهز به ویندوز در دسترس خواهد بود اما قابلیت روایت داستانی یا همان “سفر” برای کنسول‌های نسل هفتم عرضه نخواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا