تکنولوژی

تخفیف دانشجویی برای اپل موزیک

همانطور که می‌دانید اشتراک ماهانه استفاده از اپل موزیک 9.99 دلار است. اما اگر دانشجو هستید می‌توانید تخفیف خوبی از اپل بگیرید. اپل تصمیم گرفته‌ است از این پس سرویس موسیقی خود را برای دانشجویان با 50 درصد تخفیف عرضه کند. این سرویس به هر دانشجو به مدت 4 سال با قیمت ماهانه 4.99 دلار ارائه می‌شود.

با استفاده از کارت دانشجویی خود می‌توانید از نسخه کامل اپل موزیک استفاده کنید. به گفته اپل این سرویس 5 دلاری با سرویس 10 دلاری معمول هیچ تفاوتی ندارد. اگر هم الان از سرویس 10 دلاری استفاده می‌کنید می‌توانید به راحتی با آی‌فون یا مک‌بوک به حالت دانشجویی سوئیچ کنید و پول کمتری بپردازید.

این مطلب را از دست ندهید: کاهش سهم اپل در بازار گوشی‌های چین

برای عضویت و سوئیچ به حالت دانشجویی اپل این لینک را طراحی کرده است. این سرویس برای دانشجویان بسیار جذاب است. می‌تواند به سادگی به موسیقی مورد علاقه خود گوش بدهند. همچنین اپلیکیشن اپل موزیک هم طراحی ساده و کاربردی دارد که کاربران را به خوبی جذب می‌کند. اما ظاهرا پرداخت ماهانه 10 دلار برای دانشجویان کمی مشکل است. در همین راستا اپل تصمیم گرفته در زمان دانشجویی به آنها تخفیف بدهد تا تعداد دانشجویان استفاده کننده از اپل موزیک را افزایش دهد. باید منتظر ماند و دید این طرح اپل چه بازخوردی دارد و چه تعداد از دانشجویان از این طرح استقبال می‌کنند.

مطلب مرتبط: آنچه درباره اپل موزیک باید بدانید

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    قاضی آمریکایی به لغو موقت تحریم شیائومی حکم داد

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی ردمی نوت 11 پرو شیائومی 5G – Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

    قیمت گوشی می CC9 شیائومی | Xiaomi Mi CC9

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا