تکنولوژی

احتمال تاخیر در رونمایی از سرفیس جدید

جدیدترین خبرهای غیررسمی منتشر شده از وب‌سایت‌های مختلف حکایت از آن دارند که مایکروسافت رونمایی از سرفیس پرو 5 را تا سپتامبر 2016 به تعویق خواهد انداخت.

به گزارش Neurogadget، این اخبار در حالی منتشر می‌شوند که تا پیش از این شایعات زیادی در خصوص رونمایی از این محصول در ژوئن 2016 میلادی به گوش می‌رسید.

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد باید چندین ماه بیشتر انتظار به بازار آمدن این محصول جدید مایکروسافت را بکشیم. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دلیل این تاخیر رونمایی از تراشه Kaby Lake اینتل است که انتظار می‌رود در پاییز پیش رو معرفی شود و احتمالا در سرفیس پرو 5 نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نسل جدید پردازند‌های شرکت اینتل با مصرف کم‌تر می‌توانند عملکرد باتری سرفیس‌ پرو 5 را تا حد زیادی بهبود بخشند. لازم به ذکر است که یکی از نقاط ضعف سرفیس پرو 4، عملکرد باتری این محصول به‌ویژه با اجرای ابزارها و نرم‌افزارهای سنگین بود.

با این اوصاف به‌نظر می‌رسد سرفیس پرو 5 به باتری با ظرفیت بیشتر و توانی در حد آنچه در آی‌پد پرو شرکت اپل شاهد هستیم مجهز شود.

Neurogadget در گزارش خود از بهره‌مندی سرفیس پرو 5 از صفحه‌نمایش 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل سخن گفته و حال اینکه در سرفیس پرو 4 شاهد بهره‌گیری از صفحه‌نمایش 12.3 اینچی با رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل بودیم.

علاوه بر این، انتظار می‌رود در سرفیس پرو 5 شاهد درگاه یو‌اس‌بی نوع C و قلم ویژه سرفیس پن با قابلیت شارژ مجدد باشیم. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا