تکنولوژی

Spaces؛ شانس دوباره گوگل در شبکه‌های اجتماعی

گوگل حتی بعد از شکست سنگین گوگل پلاس هم حاضر نیست شبکه‌های اجتماعی را رها کند. باارزشترین کمپانی جهان روز گذشته شبکه ‌اجتماعی جدیدی را معرفی کرد. این شبکه جدید Spaces نام دارد. این شبکه شامل سرویس یوتوب، جستوجوگر گوگل و گوگل کروم است.

با کمک Spaces شما می‌توانید یک فضا یا Space ایجاد کنید، بعد یک موضوع را انتخاب کنید و به فضای آن متصل کنید، سپس کسانی که می‌خواهید با آنها درباره موضوع صحبت کنید را به فضای ساخته شده اضافه کنید و با استفاده از امکان چت با دوستان خود درباره آن مطلب گپ بزنید.

این اپلیکیشن جدید که فعلا نسخه اندروید و آی‌اواس آن وارد بازار شده است را با مسنجر فیسبوک و یا واتس‌اپ مقایسه می‌کنند. دلیل این موضوع هم می‌تواند تمرکز این اپلیکیشن‌ها به روی چت باشد.

شاید یکی از کمبودهای اپلیکیشن‌های چت ارتباط نداشتن با فضای وب است. در بسیاری از این شبکه‌های اجتماعی برای مشاهده یک لینک و یا جست‌وجو یک موضوع در گوگل یا بینگ شما مجبور هستید اپلیکیشن را ترک کنید و به مرورگر بروید ولی در Spaces همه اینها در خود نرم‌افزار طراحی شده است.

گوگل معتقد است این اپلیکیشن کاربردهای فراوانی دارد. برای مثال در برنامه‌ریزی‌ها برای سفر، گروه‌های تحصیلی و بحث‌های درسی می‌تواند کمک بسیار خوبی باشد. یا حتی یک عکس یا فیلمی که خود شما گرفته‌اید را می‌توانید بین دوستان خود به اشتراک بگذارید و راجع به آن با هم گپ بزنید. در ادامه هم می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید و نظرتان را به ما هم بگویید.

دانلود Spaces برای اندروید

دانلود Spaces برای آی‌اواس

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا