تکنولوژی

۹ کمپانی که بیشترین حقوق را می‌دهند کدامند؟

کمپانی‌های تکنولوژی به این امر معروف هستند که افراد نخبه را به سرعت استخدام می‌کنند، اما در زمینه پرداخت حقوق چطور؟ آیا کمپانی‌ها به اندازه‌ای که ما انتظار داریم دست‌و‌دل باز هستند؟ همین سوالات باعث شد تا ما ۹ کمپانی که از لحظه ورود بیشترین حقوق را به شما می‌دهند در این لیست معرفی کنیم. اطلاعاتی که در ادامه به شما داده می‌شود از 600 کارمند با سابقه کار کمتر از 3 سال جمع‌آوری شده است.

  • 9.SAP

این کمپانی نرم‌افزاری در آلمان کمترین حقوق را به نسبت سایر کمپانی‌های این لیست می‌دهد. میانگین حقوق SAP برای کارمندان 44 هزار دلار است. البته کارانه‌ای (دستمزد اضافه‌ای که شرکت‌ها می‌دهند) که به آنها پرداخت می‌شود 4 هزار دلار است که مبلغ قابل توجهی است.

 

  • 8.IBM and Orange

این دو کمپانی هیچ‌ کارانه‌ای به کارمندان پرداخت نمی‌کنند. میانگین پرداخت حقوق این دو کمپانی 48 هزار دلار است.

 

  • Telefonica.7

کمپانی اسپانیایی تلکام، یک شرکت سخاوتمند محسوب می‌شود. میانگین حقوقی که این کمپانی به کارمندان پرداخت می‌کند 45 هزار دلار است همچنین مبلغ تشویقی 4 هزار دلاری به کارمندان خود پرداخت می‌کند.

 

  • Microsoft.6

بهترین کمپانی نرم‌افزاری دنیا حقوق قابل توجهی را از لحظه ورود به کارمندان پرداخت می‌کند. متوسط حقوقی که کارمندان مایکروسافت می‌گیرند 58 هزار دلار است. اما نکته جالب پرداخت‌های تشویقی است که به‌طور میانگین هر فرد 9 هزار دلار دریافت می‌کند. این یعنی مایکروسافت از نظر پرداخت حقوق با اوراکل برابر است.

 

  • Oracle.5

کمپانی لری الیسون به پرداخت‌های خوب معروف است، اما ظاهرا این کمپانی اعتقادی به کارانه ندارد. البته میانگین حقوق 67 هزار دلاری شما را از تشویقی بی‌نیاز می‌کند.

 

  • 4.Cisco

این کمپانی محبوب آمریکایی هم پرداخت قابل توجهی دارد. سیسکو به کارمندان خود 67 هزار دلار حقوق میانگین پرداخت می‌کند و دلیل برتری آن نسبت به اوراکل پرداخت هزار دلار تشویقی است که این کمپانی را در جایگاه چهارم قرار می‌دهد.

 

  • 3.Google

شاید جالبترین کمپانی در این لیست گوگل باشد. ما همیشه گوگل را ابتدای لیست دیده‌ایم به عنوان اولین شرکتی که همه دوست دارند در آن کار کنند. همچنین می‌دانیم مدیرعامل این کمپانی بیشترین حقوق را در دنیا می‌گیرد. میانگین حقوقی که گوگل پرداخت می‌کند 86 هزار دلار است و جالبتر مبلغ کارانه است. با ارزشترین کمپانی جهان به کارمندان خود 20 هزار دلار هم پول تشویقی می‌دهد.

 

  • 2.Apple

اپل یکی از کمپانی‌هایی است که به کارمندان خود حقوق 6 رقمی پرداخت می‌کند. میانگین پرداختی اپل به کارمندان 104 هزار دلار است و همچنین 16 هزار دلار به کارمندان به عنوان کارانه داده‌ می‌شود.

 

  • 1.Amazon

کارمندان آمازون اما با دریافت بیشترین حقوق از کمپانی که در آن کار می‌کنند بسیار لذت می‌برند. میانگین حقوق در آمازون 109 هزار دلار است. اما شاید جالبتر از حقوق مبلغی باشد که به عنوان تشویقی پرداخت می‌شود و آن هم 22 هزار دلار به طور میانگین است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا