تکنولوژی

تیزرهای تبلیغات شیائومی مکس منتشر شد

شیائومی قرار است فردا گوشی‌هوشمند جدید خود را معرفی کند. این گوشی جدید که شیائومی مکس نام دارد دهم ماه می رونمایی خواهد شد. شیائومی در برنامه جالب خود نه‌تنها سعی نکرد این گوشی را محرمانه نگه‌ دارد، بلکه مدیر این شرکت چند روز پیش تصویر این گوشی را در Welbo منتشر کرد و حالا حتی پیش از شروع مراسم معرفی تیزرهای تبلیغات رسمی این گوشی به زبان چینی منتشر شده است که در ادامه خواهید دید.

در یوتوب نام این ویدئوها با کلمه Episode مجزا شده است و تا کنون 3 اپیزود منتشر شده است. هر اپیزود هم دو بخش کوتاه دارد و به نوعی می‌توان گفت 6 اپیزود منتشر شده است.  

زبان این ویدئوها چینی است به همین دلیل اگر این ویدئوها داستان داشته باشند حدس زدن آن کار سختی است. همچنین به نظر نمی‌رسد این نامگذاری با اپیزود دلیل منطقی داشته باشد زیرا ویدئوها ظاهرا به یکدیگر مرتبط نیستند. البته این اصلا موضوع مهمی نیست، چیزی که اهمیت دارد دیدن این گوشی جدید در دست افراد داخل ویدئو است.

برخلاف تصاویر و همچنین ویدئوها، شیائومی تصمیم ندارد مشخصات این گوشی جدید را تا روز مراسم لو دهد و برای دیدن MiUi 8 باید تا روز مراسم معرفی منتظر بمانیم. تا شروع مراسم می‌توانید فعلا تیزرهای تبلیغاتی را در ادامه ببینید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا