تکنولوژی

آی‌فون SE مشکل مکالمه از طریق بلوتوث دارد

به گزارش تعداد زیادی از کاربران آی‌فون جدید این گوشی زمانی که با بلوتوث به یک اسپیکر وصل می‌شود، نمی‌تواند صدا را به درستی انتقال دهد. در وب‌سایت اپل، کاربران حتی از اتصال آی‌فون SE به خودرو هم ناراضی بودند و مدل خودروهای خود را نوشتند و گفتند نمی‌توانند صدای طرف مقابل را بشنوند.

این مشکل در زمان پخش موسیقی وجود ندارد و فقط زمان صحبت از طریق بلوتوث پیش می‌آید. تا زمان نوشتن این مطلب هم اپل هیچ پاسخی به کاربران نداده است.

خاموش و روشن کردن بلوتوث، تنظیم مجدد ارتباط، خاموش و روشن کردن آنتن، تعویض سیم کارت، خاموش و روشن کردن موبایل و حتی بازگشت به حالت کارخانه هم نمی‌تواند این مشکل را برطرف کند.

به گزارش MacRumors این مشکل در آی‌اواس 9.3 و 9.3.1 و همچنین در کشورهای آمریکا، آلمان، استرالیا، سوئد، انگلستان و کانادا گزارش شده است.

این مشکل حتی به یک خودروساز خاص محدود نمی‌شود و کاربران این مشکل را با آئودی، ب‌ام‌و، شورلت، کرایسلر، دوج، فورد، جی‌ام‌سی، هیوندای، اینفینیتی، جیپ، کیا، مرسدس بنز، نیسان، سوبارو، تویوتا و فلوکس‌واگن هم داشته‌اند.

این مشکل حتی در نسخه جدید و آزمایشی آی‌اواس 9.3.2 هم برطرف نشده است. اگر شما هم با اپل تماس گرفته‌اید، پاسخ آنها این است که کامل در جریان این مشکل هستند و تلاش می‌کنند آن را برطرف کنند.

به‌نظر می‌رسد این مشکل نرم‌افزاری نباشد و ایراد از ماژول بلوتوث این دستگاه است.

اگر شما هم یک آی‌فون SE دارید و با چنین مشکلی مواجه هستید برای ما در قسمت نظرها بنویسید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا