تکنولوژی

اسنپ‌چت در اندیشه تولید عینک هوشمند

در حال حاضر، کاربران از دوربین گوشی‌های همراه خود برای ثبت و ضبط رویدادهای مختلف و در نهایت انتقال آن‌ها به نرم‌افزار اسنپ‌چت استفاده می‌کنند اما در آینده‌ای نزدیک این احتمال وجود دارد که فرایند یادشده از طریق بهره‌گیری از یک عینک هوشمند انجام شود.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت Cnet، اسنپ‌چپ در حال تشکیل تیمی از متخصصین فعال در حوزه دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی است تا پروژه خود در زمینه تولید یک عینک هوشمند را کلید بزند. در این راستا تاکنون مارک دیکسون، کارمند سابق مایکروسافت که در پروژه‌های هولولنز و ایکس باکس همکاری می‌کرده، ایتان پیلیپسکی، مهندس پروژه Vuforia کوالکام (پلتفرم نرم‌افزاری برپایه تکنولوژی واقعیت افزوده) و لاورین موریس، طراح مطرح عینک‌هایی از برندهای Michael Kors، Zac Posen و Innovega به خدمت گرفته شده‌اند.

در حالی که اسنپ‌چت در حال گردآوری تیم متخصصان و مهندسان متبحر برای آغاز پروژه تولید عینک هوشمند خود است به‌نظر می رسد این شرکت باید به راهکارهایی جدید برای برطرف کردن مشکلاتی که پیش از این در عینک هوشمند گوگل شاهد بودیم نیز بیندیشد. یکی از موارد اصلی در این زمینه، طراحی بی‌عیب و نقص عینک هوشمند، آن‌هم به گونه‌ای است که کاربر را برای استفاده در طول روز با محدودیت و مشکل روبرو نسازد. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا