تکنولوژی

نام آی‌فون جدید چیزی نیست که فکر می‌کردیم

با توجه به اینکه حدود سه هفته تا مراسم اپل باقی مانده شایعاتی حاکی از نام این گوشی جدید پیدا شده است که دور از منطق نیست. در مراسم اپل قرار است آی‌پد جدید، آپدیت‌هایی برای ساعت اپل و از همه مهمتر گوشی 4 اینچی جدید این شرکت رونمایی شود.

آخرین گوشی‌هوشمند 4 اینچی اپل، آی‌فون 5اس بود که حدود دو سال پیش تولید شده است. اما گوشی‌های 4 اینچی هنوز طرفداران بسیاری دارد مخصوصا آی‌فون 5 که برای اپل دوستان یادآور استیو جابز هم هست. تا به این لحظه همه‌ی ما گمان می‌کردیم آی‌فون جدید 5SE نام داشته باشد اما ظاهرا اپل تصمیم گرفته 5 را از این نام حذف کند و آی‌فون جدید را SE معرفی کند.

از یک طرف این کار منطقی به نظر می‌رسد چون با وجود عدد 5 آی‌فون به عقب برمی‌گردد و این موضوع خیلی جالب نیست، اما از طرف دیگر هم اگر این اتفاق بیافتد نظم نام‌های اپل که از ابتدا رعایت شده برهم می‌ریزد.

آی‌فون جدید که احتمالا SE خواهد بود، ظاهری کاملا شبیه به آی‌فون 5اس دارد اما با امکاناتی بیشتر مانند NFC، LTE، سیستم پرداخت اپل، پردازنده سریع‌تر و غیره. اما ضعفی که احتمالا نسبت به آی‌فون 6اس خواهد داشت، لمس 3 بعدی و دوربین خواهد بود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا