تکنولوژی

عرضه راه‌حل نصف و نیمه اپل برای رفع Error 53

شرکت اپل سیاست خود در قبال آنچه از سوی کاربران دستگاه‌های هوشمند این شرکت، ارور 53 نامیده شده بود (اما اپل آن‌را قابلیتی برای محافظت بهتر از دستگاه‌های خود می‌داند) را تغییر داد. غیرفعال شدن گوشی در نتیجه تعمیر دستگاه توسط تعمیرکاران غیرمجاز یا آن‌هایی که مورد تایید اپل نبودند در هفته‌های گذشته موجی از انتقادات کاربران را به همراه داشت تا اپل ناچارا این قابلیت را غیرفعال کند.

شرکت اپل با عرضه بسته نرم‌افزاری جدید برای iOS 9.2.1 قابلیتی که باعث بروز مشکل Error 53 می‌شد را غیرفعال کرده است. تا پیش از این در صورتی که تغییراتی روی سنسور تاچ‌آیدی ایجاد می‌شد (به‌عنوان مثال تعویض کلید هوم)، این پیغام خطا روی صفحه، نمایش داده شده و پس از آن گوشی به‌طور خودکار راه‌اندازی می‌شد. این در حالی است که با اتصال دستگاه به آیتونز به‌منظور پیاده‌سازی فرایند بازگردانی نرم‌افزاری، این فرایند نیز با ناکامی کاربر همراه بود. 

در قالب بهره‌گیری از به‌روزسانی نرم‌افزاری جدید، آیتونز امکان استفاده از فرایند بازگردانی نرم‌افزاری به‌صورت معمولی را فراهم خواهد کرد اما مشکل اینجاست که تاچ‌آی‌دی پس از این فرایند، دیگر قابل استفاده نخواهد بود. 

 

مرتبط : 

– Error 53 در آیفون و پاسخ اپل

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا