تکنولوژی

راه‌اندازی ابزار جدید طراحی سایت شرکت ادوبی

 ادوبی رسما از راه‌اندازی ابزار ویژه‌ای برای ساخت وب‌سایت و با هدف طراحی وب‌سایت‌های شخصی‌سازی شده از طریق بسته نرم‌افزاری خود یعنی Creative Cloud Suite خبر داد. این ابزار جدید که Portfolio نام دارد جدیدترین پروژه ارائه شده از سوی ادوبی است که به اعتقاد این شرکت، طراحی وب‌سایت را تنها در چند دقیقه میسر می‌سازد و در عین حال توانایی رقابت با سرویس‌هایی مانند Wix و Squarespace را داراست.

در کنار رابط کاربری ساده و روان، Portfolio امکان استفاده از آدرسی شخصی‌سازی شده، تحلیل‌های ویژه، صفحات محفاظت شده از طریق گذرواژه و فونت‌های Typekit را نیز پیش روی کاربران قرار خواهدداد. علاوه بر این، در صورتی که شما از جمله کاربران سرویس Behance باشید می‌توانید از قابلیت همگام‌سازی خودکار پروژه‌های خود با پروفایل Behance استفاده کنید تا به این صورت افراد بیشتری در تعامل با پروژه شما قرارگیرند.

امکان غیرفعال کردن قابلیت راست کلیک به‌منظور حفاظت از تصاویر و یا استفاده از نام مورد علاقه شما برای دامین نیز در کنار ویرایش زنده محتویات، از جمله قابلیت‌های کاربردی این سرویس است. در قالب استفاده از ویژگی ویرایش زنده می‌توانید نتیجه تمامی تغییرات اعمال شده را نیز سریعا مشاهده کنید. دسترسی مستقیم نیز به کاربر امکان ویرایش هرآنچه در رابط کاربری به چشم می‌خورد را خواهد داد. Portfolio از قابلیت طراحی جامع نیز بهره می‌برد تا وب‌سایت شما روی تمامی دستگاه‌ها و در قالب بهره‌گیری از صفحه‌نمایش‌های مختلف با ابعاد متفاوت، کامل و بی‌عیب و نقص به چشم بیاید.

با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید سرویس یادشده در ازای دریافت 9.99 دلار به‌صورت ماهیانه از کاربران، آیا توانایی رقابت با سرویس‌های مشابه که به مراتب ارزان‌تر هستند را خواهد داشت یاخیر؟! این در حالی است که ادوبی پیش از این نیز Muse دیگر ابزار ویژه طراحی و ساخت وب‌سایت را به بازار عرضه کرده بود که با بازخوردهای متفاوتی از سوی طراحان روبرو شده بود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا