تکنولوژی

تجهیز الانترا 2017 هیوندای به اندروید اتو و کارپلی

 هیوندای همزمان با رونمایی از محصولات جدید خود، خبری خوب برای دوستداران و کاربران گوشی‌های هوشمند داشت. مدل 2017 الانترای این شرکت از دو پلتفرم ارتباطی کارپلی اپل و اندروید اتو شرکت گوگل پشتیبانی خواهد کرد تا پیامک‌ها، موسیقی و فهرست مخاطبین همچنان در کنار شما باشند. هر دو سیستم یادشده از طریق صفحه‌نمایش 7 اینچی لمسی داخلی خودرو پیش روی کاربران قرار خواهند گرفت. مدیر ارشد محصولات و خدمات هیوندای معتقد است ادغام جدید قابلیت‌های خودرویی با توانایی‌های گوشی‌های هوشمند باعث خواهد شد نگاه راننده به جاده باشد و دستان او روی فرمان باقی بماند تا تمرکز او به هم نخورد.

الانترای جدید هیوندای در اوخر ماه جاری میلادی با ظاهری جدید‌تر، بدنه‌ای ایرودینامیکی‌تر، تغییر طراحی در قسمت داخلی و گزینه‌های جدید موتوری پیش روی کاربران قرار خواهدگرفت. علی‌رغم پیاده‌سازی این تغییرات، قیمت شروع این مدل 17150 دلار اعلام شده که در مقایسه با مدل سال پیش، 100 دلار کم‌تر خواهد بود.

با پرداخت این مبلغ پایه، خریدارن می‌توانند نسخه SE پایه الانترا مجهز به موتور 2 لیتری با توان 147 اسب‌بخار و جعبه دنده شش سرعته را خریداری کنند.

برای مدل مجهز به سیستم تعویض دنده خودکار شش سرعته باید 1000 دلار بیشتر بپردازید. نسخه Eco با موتور 1.4 لیتری با توان 128 اسب بخار نیز همزمان با عرضه در فصل بهار قیمت‌گذاری خواهد شد.

قابلیت‌هایی مانند سیستم ترمز اضطراری با توانایی تشخیص عابر پیاده، کنترل کروز هوشمند، شناسایی نقاط کور، هشداردهنده ترافیکی نزدیک شدن خودروهای دیگر از پشت، روکش‌های چرمی و چراغ‌های جمع‌شونده نیز در صورت تمایل خریداران به این خودرو اضافه خواهند شد. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا