تکنولوژی

مشاهده صحفه دستگاه اندرویدی روی لپ‌تاپ ویندوزی

نمایشگاه CES تنها به رونمایی از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اختصاص ندارد و در برخی موارد شاهد رونمایی شرکت‌های مختلف از محصولات کاربردی و متفاوت هستیم. در همین چهارچوب، شرکت لنوو در نمایشگاه CES 2016 از دانگل 32 گیگابایتی LINK با قیمت 39.99 دلار رونمایی کرد.

در صورتی که قصد دارید صحفه دستگاه اندرویدی خود را بر روی یک لپ‌تاپ ویندوزی مشاهده کنید و از روی لپ‌تاپ، روی قابلیت‌های مختلف گوشی خود نظارت داشته باشید، لنوو لینک 32 گیگابایتی دقیقا برای شما ساخته شده است.

به‌منظور انتقال تصویر صفحه گوشی هوشمند اندرویدی به لپ‌تاپ تنها کافی است نرم‌افزار رایگان عرضه شده به این منظور را از پلی‌استور گوگل دانلود کنید. نکته مهم اینکه، به‌منظور استفاده از این قابلیت، دستگاه اندرویدی شما باید به اندروید 5.0 آبنبات چوبی و یا نسخه‌های جدیدتر تجهیز شده باشد و لپ‌تاپ شما باید حداقل از ویندوز 7  بهره ببرد.

همان‌طور که از نام این تجهیز جانبی پیداست، 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای آن درنظر گرفته شده تا پشتیبانی از میررینگی با رزولوشن تمام اچ‌دی نیز امکان‌پذیر باشد. با متصل کردن این تجهیز به لپ‌تاپ و برقراری ارتباط میان گوشی هوشمند و لینک، می‌توانید تمامی محتویات موجود مانند اجرای بازی‌های مختلف و یا امکان ارسال پیامک با استفاده از صفحه‌کلید موجود بر روی صفحه را به لپ‌تاپ خود انتقال دهید.

لنوو اعلام کرده لینک 32 گیگابایتی از ماه مارس و با قیمت 39.99 دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا