تکنولوژی

گزینه تعطیلی بخش تلویزیون توشیبا روی میز

بر اساس گزارش منتشر شده توسط شبکه ژاپنی Asahi Shimbum، با توجه به مشکلات مالی، توشیبا در حال بررسی گزینه پایان بخشیدن به فعالیت قسمت مربوط به تولید تلویزیون خود است. این در حالی است که در این گزارش عنوان شده توشیبا در حال حاضر حداقل توقف تولید تلویزیون در شعبه اندونزیایی خود را کلید خواهد زد. 

آن‌طور که از شواهد پیداست توشیبا کارخانه خود در اندونزی را به شرکت Compal واگذار خواهد کرد تا این واگذاری در پی ثبت آمار فروش نه‌چندان امیدوارکننده در بخش فروش بازار تلویزیون، عملی شود. گزارش‌های اخیر از روزنامه‌های مختلف نیز حکایت از آن دارند که شرکت مشترک پایه‌ریزی شده توسط توشیبا و شرکت العربی (در کشور مصر) نیز به طرف مصری واگذار خواهد شد. 

در این گزارش عنوان شده که توشیبا قصد دارد چندصدتن از کارمندان خود را نیز در لیست بازنشستگی پیش از موعد قراردهد. این کارمندان اکثرا در بخش تولید تلویزیون، رایانه‌های شخصی و تجهیزات الکتریکی سفید (مانند یخچال و ماشین لباسشویی) مشغول به کار هستند. از سوی دیگر گزارش‌های متفاوتی نیز در خصوص امکان پایان دادن به فعالیت بخش تولید دستگاه‌های الکتریکی سفید و یا ادغام با بخش‌های دیگر به گوش می‌رسد. با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید نهایتا مسئولان توشیبا به چه جمع‌بندی در این زمینه خواهند رسید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا