تکنولوژی

گلکسی اس ۷ در چهارنسخه متفاوت عرضه می‌شود

حساب کاربری توییتری معروف evleaks@ بار دیگر تصاویری از یک گوشی معرفی نشده را به نمایش گذاشت. این‌بار سامسونگ گلکسی S7 در تصاویر غیر رسمی به نمایش گذاشته شد تا مشخص شود این دستگاه هوشمند در قالب چهار نسخه مختلف یعنی گلکسی S7، گلکسی S7 Plus، گلکسی S7 Edge و گلکسی S7 Edge Plus روانه بازار خواهد شد.

با توجه به اینکه پرچمدار پیشین این شرکت یعنی گلکسی S6 در قالب سه نسخه متفاوت روانه بازار شده بود، این خبر جدید، آنچنان هم عجیب به‌نظر نمی‌رسد. حضور نسخه پلاس نیز می‌تواند تنوع موجود در خط تولید جدیدترین پرچمدار سامسونگ را بازهم افزایش دهد.

آن‌طور که از شواهد پیداست این سری جدید از پرچمداران سامسونگ به‌طور رسمی در نمایشگاه فوریه سال آینده میلادی کنگره جهانی موبایل به همراه تراشه جدید Exynos 8890 (مجهز به اولین هسته‌های شخصی‌سازی شده توسط سامسونگ) معرفی خواهند شد. شایعات دیگر نیز از تعبیه سنسور جدید دوربین 12 مگاپیکسلی در این گوشی‌ها حکایت دارند. 

علاوه بر این، خبرهای  غیررسمی دیگری نیز در خصوص بهره‌مندی سری گلکسی S7  سامسونگ از بدنه منیزیمی در کنار سیستم صدای های‌فای و قابلیت‌هایی مشابه با لمس سه‌بعدی منتشر شده است. با این تفاسیر هنوز مشخص نیست که آیا نسخه پلاس نیز در کنار سه نسخه معمول دیگر معرفی خواهد شد یا پس از مدتی به همراه نسخه‌های Active، Neo و یا Mini به تدریج روانه بازار می‌شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا