تکنولوژی

سی و پنجمین نمایشگاه جی تکس

سی و پنجمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جی تکس با حضور نمایندگان از کشورهای مختلف جهان از قاره های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا، 26 تا 30 مهر ماه سال جاری در شهر دوبی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جی تکس در ایران، این نمایشگاه که از سال 1981 میلادی هر ساله در کشور امارات متحده عربی و در شهر دوبی برگزار می شود به گونه ای رشد و توسعه یافته تا بتواند یکی از تاٌثیر گذارترین رویدادهای مرتبط با فناوری روز دنیا باشد.

نمایشگاه امسال که به عرضه محصولات مختلف در زمینه های گوناگون نظیر مراکز داده، وسایل هوایی بدون سرنشین، چاپ سه بعدی، ربات ها، تکنولوژی صوتی، لوازم جانبی،بازی های رایانه ای،سخت افزار و نرم افزار،خدمات اینترنت، خدمات فناوری و لپ تاپ خواهد پرداخت، سه بخش اصلی اینترنت اشیاء (IOT) )، جلسات هوشمند و نوآوری ها را پوشش می دهد. 

از اهداف حضور بازدیدکنندگان می توان به خرید و ارائه سفارش های جدید، آشنایی با فناوری ودستاوردهای جدید، شناسایی عرضه کنندگان جدید، دیدار با عرضه کنندگان دولتی، تحقیق در مورد گزینه های مختلف خرید، توسعه کسب و کار و حضور در کنفرانس جهانی جی تکس اشاره کرد.

خریداران منطقه ای و بین المللی، مدیران اجرایی، فناوری اطلاعات، تدارکات، فروش و بازاریابی در بخش های دولتی، نفت و گاز، حمل و نقل و لجستیک، توزیع کنندگان کالا، بانکداری و امور مالی، بهداشت و درمان، بیمارستان ها، آموزش، هتل داری، ساخت و ساز و … . مخاطبان این رویداد مهم جهانی را تشکیل می دهند که می توانند ضمن آشنایی با تجهیزات متصل به اینترنت، در جلسات هوشمندی که در آن آخرین و به روز ترین دستاوردها و تکنولوژی های مورد نیاز بازدید کنندگان در مکان های طراحی شده خاص به نمایش در می آید نیز شرکت کنند.

جذابیت اصلی جی تکس 2015 را می توان ارائه فناوری های جدیدجهان در این رویداد دانست. رباتیک در 5 روز، در فضای باز نمایشگاهی، نمایشی زنده توسط نمایشگرهای اتوماتیک، تکنولوژی آینده را در 3 بخش کلیدی ارائه می کند. مخاطبان می توانند در جلسات هوشمند برای به کار گیری علم رباتیک در اینترنت اشیاء، تکنولوژی گوشی های هوشمند و زیر ساخت آینده رباتیک سیار شرکت کنند.

جی تکس 2015 همچنین فرصتی مناسب را برای تولیدکنندگان هواپیمای بدون سرنشین در بزرگترین رویداد زنده منطقه ای پیشنهاد می دهد.

صنعت چاپ سه بعدی با حدود 59 درصد رشد سالانه تا سال 2017 در سطح جهان، در حال ایجاد تحول در صنایع مختلف از جمله تولید، پزشکی، معماری، هوافضا، آموزش و غیره می باشد.

جی تکس 2015 مزایا و کاربرد تجاری چاپ سه بعدی را از طریق برگزاری جلسات اختصاصی کارشناسی به نمایش می گذارد.

از آنجائی که بخش دولتی و خصوصی جهان در حال جمع آوری دانش چاپ سه بعدی می باشد، دوبی نیز نسبت به ساخت اولین و کاملترین ساختمان اداری جهان با ارتفاع 6 متر، بوسیله چاپ سه بعدی اقدام کرده است .

همچنین شرکت های پیشرو در صنعت چاپ سه بعدی، راه حل هایشان را برای مسوولین کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا در جی تکس به نمایش در می آورند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا