تکنولوژی

کوآلکوم ۴۵۰۰ کارمندش را اخراج می‌کند

شرکت سخت افزاری کوآلکوم از تصمیم خود برای اخراج ۴۵۰۰ کارمندش خبر داده است. این افراد از شعب مختلف این شرکت در نقاط مختلف جهان اخراج می‌شوند.

ین شرکت همچنین درصدد کوچک تر کردن برخی واحدهای تجای خود است. اخراج کارکنان از واحد CDMA Technologies (QCT) شرکت کوالکوم آغاز خواهد شد و 15 درصد از کل نیروی کار این شرکت را در برمی گیرد.

مدیران کوآلکوم امیدوارند که این اخراج به صرفه جویی 1.4 میلیارد دلاری در هزینه های این شرکت منجر شود و سودآوری و کارآیی آن را افزایش دهد.

Steven Mollenkopf مدیر عامل کوالکوم می گوید این شرکت باید در هزینه های خود صرفه جویی کند و قادر باشد به خواسته های بازار واکنش مناسبی نشان دهد. علاوه بر این دو واحد Licensing  و  QCT کوآلکوم هم از یکدیگر تفکیک خواهند شد.

عدم استفاده برخی شرکت های سازنده گوشی های هوشمند مانند سامسونگ از تراشه های جدید Snapdragon ساخت کوالکوم خسارات مالی قابل توجهی را به آن وارد کرده است. رقابت نفس گیر با دیگر شرکت های تراشه ساز هم از سود کوآلکوم کاسته است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شیائومی به بازار تبلت‌های گیمینگ بازمی‌گردد

    مشخصات و قیمت ماوس شیائومی Xiaomi Mi Portable XMSB02MW

    شایعه: می پد 5 پرو شیائومی با اسنپدراگون ۸۷۰ روانه‌ی بازار خواهد شد

    قیمت گوشی ردمی نوت 5A شیائومی – Xiaomi Redmi Note 5A

    شرکت زیرمجموعه‌ی جدید شیائومی روی گوشی‌ هوشمند گیمینگ کار می‌کند

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی پوکو X4 پرو شیائومی 5G – Xiaomi Poco X4 Pro 5G

    hofi.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا