تکنولوژی

واعظی عازم بارسلونا شد

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شرکت در کنگره جهانی موبایل (GSMA) که از دوم تا پنجم مارس 2015 ( 11 تا 14 اسفند 1393) در بارسلون برگزار می شود به اسپانیا سفر کرد.

محمود واعظی به دعوت رسمی مدیر کنگره جهانی موبایل (GSMA) در این کنگره شرکت می کند و علاوه بر بازدید از آخرین دستاوردهای فناوری ارتباطات همراه، در حاشیه این رویداد مهم با برخی وزرای ارتباطات کشورهای حاضر در اجلاس دیدار و ملاقاتهای دو جانبه خواهد داشت.

کنگره جهانی موبایل (GSMA) معتبرترین رویداد سالانه این صنعت است که همه ساله در بارسلون اسپانیا برگزار می شود و بخش اصلی آن، برنامه وزراء نام دارد که طی سه روز و به منظور بحث، مذاکره و تبادل اطلاعات و دانش در خصوص قابلیت ها و توان انقلابی تلفن همراه برگزار می شود.

همچنین با توجه به حضور هزاران مدیر اجرایی بخش ارتباطات از سراسر جهان در آن، شرکت در این کنگره فرصتی برای بحث و مذاکره با مقامات و شخصیت های دولتی و صنعت جهانی تلفن همراه درخصوص موضوعات ویژه رگولاتوری خواهد بود که توسعه تلفن همراه را در کشور، منطقه و جهان ساماندهی می کند.

از جمله موضوعات مهم در دستور کار همایش های (GSMA)، انتخاب برنده جایزه رهبری دولتی تلفن همراه است.

در نمایشگاه سال گذشته  139GSMA-2014 هیأت دولتی، نهاد بین المللی و بیش از یک هزار نماینده دولتی و صنعتی در این رویداد مهم شرکت کردند.

در این رویداد جهانی، در غرفه ایران برخی از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه خدمات همراه ارائه خواهد شد.

منبع : مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا