تکنولوژی

حذف محصولات رقیب از فروشگاه اپل

 

اپل که در تلاش برای عرضه محصولات پوشیدنی اختصاصی و از مله ساعت هوشمند است، تولیدات شرکت رقیب به نام Fitbit را از فروشگاه‌های آنلاین و زنجیره‌ای خود در آمریکا حذف کرد.

اپل بارها اثبات کرده که در برابر محصولات رقیب هیچ رحم و عطوفتی از خود نشان نمی‌دهد و به سرعت برای مقابله با آنها اقدام می‌کند. عرضه ساعت هوشمند این شرکت بارها عقب افتاده و حال مشخص شده که امسال خبری از به بازار آمدن آن نیست. اما این شرکت به Fitbit و دیگر رقبا اجازه نمی‌دهد تا از امکانات و فروشگاه‌هایش برای بازاریابی و فروش تولیداتشان استفاده کنند.

در همین حال شرکت فیت بیت در تلاش برای آماده سازی محصول جدیدی موسوم به Fitbit Surge است که دارا هشت حسگر برای دریافت اطلاعات کلیه علائم حیاتی انسان است. این ساعت هوشمند برای بررسی وضعیت سلامت انسان، کنترل کیفیت تمرینات ورزشی، کسب اطلاع از پیام ها و تماس های دریافتی بر روی گوشی و … قابل استفاده است.

Fitbit Surge مه 250 دلار قیمت دارد در واقع 150 دلار گران تر از محصول عرضه شده قبلی این شرکت است. البته ساعت یاد شده باید با تولیدات شرکت‌های رقیب همچون موتو 360، Samsung Gear، LG Watch R، Sony SmartWatch 3  و Pebbleدست و پنجه نرم کند.

منبع : خبرگزاری ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا