تکنولوژی

پهنای ‌باند بین‌المل افزايش مي‌يابد

مدیر کل مهندسی عملیات شبکه دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش 40 گیگابیت بر ثانیه پهنای باند بین‌الملل تا پایان تابستان امسال، خبر داد.

محمدرضا نوروزی گفت: در سه ماه نخست امسال با افزایش 40 گیگابیت برثانیه پهنای باند بین‌الملل، این ظرفیت به 150 گیگابیت برثانیه رسید که تا پایان تابستان امسال، 40 گیگابیت دیگر نیز افزایش خواهیم داشت.

وی به میزبانی 30 گیگ پهنای باند خارج از کشور اشاره کرد و افزود: با همت همکاران در شرکت ارتباطات زیرساخت، توانستیم این پهنای باند را به داخل کشور منتقل کنیم تا هم هزینه‌ها کاهش یابد و هم پهنای باند با کیفیت، در اختیار مشتریان قرار گیرد.

نوروزي خاطرنشان كرد: به تاکید مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت کشور، مشکلي در پهنای باند بین‌الملل نداریم و رشد آن چشمگیر بوده و لازم است سیستم انتقال نیز پایاپای با آن افزایش ظرفیت داشته باشد تا با پرشدن سیستم‌های انتقال مواجه نشویم. همچنین در بحث میزبانی داخلی قرار است حجم ترافیک بالايي براي محتوای کسب و کار داخلی، رونق اقتصادی و آنچه که موافق با سیاست‌های داخل کشورمان است فراهم آورده شود.

مدیر کل مهندسی عملیات شبکه دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت درباره امنیت اینترنت در ایران معتقد است که امنیت در اینترنت از منظرهای مختلف قابل بررسی است اما به جرات می‌توان گفت سرویس‌هایی که از سوی شبکه زیرساخت کشور ارائه می‌شوند؛ امن هستند.

منبع : ايسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا