تکنولوژی

بررسی تغییرات ارایه تماس تصویری رایتل

 

دبیر شورای عالی فضای مجازی در رابطه با شبکه‌های اجتماعی صحبت کرد.

محمدحسن انتظاری – دبیر شورای عالی فضای جازی – در پاسخ به سوال ا مبنی بر این که رایتل اخیرا اعلام کرده که سرویس‌هایی را تعریف کرده‌ که به عنوان مثال در قالب آن‌ها اعضای خانواده بتوانند از این سرویس استفاده کنند و شورای عالی فضای مجازی در رابطه با این موضوع چه واکنشی خواهد داشت اظهار کرد: ما این تغییرات جدید را بررسی خواهیم کرد و به زودی نتیجه را اعلام می کنیم.

مدیر عامل اپراتور سوم اخیرا درباره تماس‌های تصویری و وصل شدن مجدد آنها گفته بود:‌ این مساله در شورای عالی فضای مجازی در حال بررسی است و ما امیدواریم در آینده نزدیک امکان برقراری مجدد این تماس‌ها فراهم شود.

صدری گفته بود البه ما سرویس‌هایی را هم تعریف کرده‌ایم که به عنوان مثال در قالب آن‌ها اعضای خانواده بتوانند از این سرویس استفاده کنند که البته اجرای این طرح‌ها منوط به صدور مجوز شورای عالی فضای مجازی است.

به گفته مدیر عامل اپراتور سوم البته ما درخواستی هم از شورای عالی فضای مجازی داریم و آن این که با توجه به مساله که طی مدتی که دوره انحصار رایتل به شمار می‌رفت ما برای یک سال نتوانستیم این سرویس را ارائه کنیم تا برای ما تمهید ویژه‌ای در نظر بگیرند و پس از ارائه خدمات نسل سه توسط سایر اپراتورها برای دوره‌ای ارائه تماس تصویری در انحصار رایتل باشد.

وی همچنین اهار کرد: تماس تصویری در ابتدای کار به نوعی ویترین رایتل بود حال ممکن است این تصمیم گیری درست یا غلط بوده باشد اما به هر حال این گونه بوده و حال ما امیدواریم که با صدور مجوزها در آینده نزدیک بار دیگر بتوانیم این خدمت را ارائه کنیم.

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا