تکنولوژی

مترجم بینگ به کمک کاربران آیفون می‌آید

 

توییتر قابلیت جدیدی را به برنامه همراه خود برای سیستم عامل iOS افزوده است. این قابلیت سرویس مترجمی است که توسط موتور جستجوی بینگ مایکروسافت طراحی شده است.

این برنامه به طور خودکار پست‌هایی را که به زبانی غیر از زبان پیش فرض منتخب کاربر ارسال شده باشند، را شناسایی کرده و به کاربر اعلام می کند که با تنها یک کلیک می‌توانند محتوای یاد شده را ترجمه کنند.

البته کلیدواژه های منتخب این برنامه در برخی موارد دقیق و متناسب نیستند، اما برنامه یاد شده در مجموع محتوایی قابل درک را در اختیار کاربر قرار می دهد.

راه اندازی این خدمات همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی با استقبال کاربران مواجه شده است. به خصوص که در کشور برزیل محل برگزاری مسابقات مذکور دو زبان پرتغالی و اسپانیایی بیش از زبان انگلیسی رایج است و با استفاده از این خدمات می توان تازه ترین اطلاعات فوتبالی را به زبان انگلیسی دریافت نمود.

پیش از این توییتر با همکاری مایکروسافت مترجم بینگ را به برنامه همراه خود برای ویندوز فون افزوده بود. اما با توجه به استفاده گسترده میلون ها نفر از سیستم عامل iOS این اقدام جدید مورد توجه تعداد بیشتری از کاربران قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست آیا این قابلیت به گوشی های مجهز به سیستم عامل آندروید نیز افزوده می شود یا خیر.

منبع : خبرگزاری ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا