تکنولوژی

افتتاح بازار اندروید ایرانی

 

مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از افتتاح بزرگترین بازار نرم افزارهای سیستم عامل اندروید ایرانی خبر داد و اعلام کرد: این سامانه نخستین بستر عرضه محصول و محتوا به صورت یکپارچه در ایران است که می توان آن را با GooglePlay و یا iTunes مقایسه کرد.

این مرکز اعلام کرد: در این سامانه دو هدف اصلی دنبال می شود. نخست ایجاد بستری امن، زیبا و متنوع برای کاربران تا بتوانند نرم افزار و محتوای مورد نیاز خود را به صورت یکجا و متمرکز و با کییت مناسب دریافت کنند و دوم، حمایت از تولیدکنندگان محتوا و نرم افزارهای تلفن همراه در ایران تا این فعالان بتوانند با جدیت بیشتری فعالیت کنند و سهم صنعت تولید نرم افزارهای تلفن همراه را در حوزه ICT کشور افزایش دهند و زمینه ساز صادرات محصولات و خدمات این حوزه شوند.

این سامانه نخستین بستر عرضه محصول و محتوا به صورت یکپارچه در ایران به شمار می رود كه عملیات طراحی و پیاده سازی این سامانه طی یک سال و توسط جمعی از متخصصان حوزه تلفن همراه به منظور تامین نیازهای کاربران ایرانی انجام شده است.

از دیگر امکانات این سامانه می توان به وجود واحد اعتباری اشاره کرد که باعث تشویق کاربران به خرید محصولات ایرانی و معرفی این محصولات به سایر کاربران می شود.

منبع : مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا