تکنولوژی

كاربران بینگ پاداش مي‌گيرند

 

شرکت مایکروسافت به کاربرانی که از جستجوگر بینگ این شرکت استفاده می‌‏کنند ۱۰۰ گیگابایت فضای پردازش ابری رایگان جایزه می‌‏دهد.
به گزارش وب‌سایت pcworld، شرکت مایکروسافت برنامه تشویقی ویژه‌‏ای را تدارک دیده است که در آن به کابران موتور جستجوگر بینگ خود فضای پردازش ابری رایگان هدیه می‌‏دهد. این برنامه بدین شکل است که هرگاه کاربران از بینگ استفاده می‌‏کنند، مایکروسافت امتیازاتی را برای آن‌ها ثبت می‌‏کند و در ازای هر ۱۰۰ امتیازی که در طول یک سال کسب شده باشد ۱۰۰ گیگابایت فضای پردازش ابری رایگان به آن‌ها می‌‏دهد. مایکروسافت این فضای رایگان را از پایگاه پردازش ابری وان درایو (OneDrive) خود که قبلاً اسکای درایو نامیده می‌‏شد، به کاربران می‌‏دهد. مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بودند که فضاهای رایگان استفاده نشده پس از یک سال از بین خواهد رفت.
شرکت مایکروسافت در حال حاضر به کاربران پایگاه وان درایو خود ۷ گیگابایت فضای مجانی می‌‏دهد. این شرکت همچنین در طرح جدیدی اعلام کرده است اگر کاربران این پایگاه قابلیت «ذخیره فایل‏‌های پشتیبان از دوربین» گوشی‌‏های ویندوز فون، اندروید یا آی او اس خود را در این پایگاه فعال کنند، خواهند توانست ۳ گیگابایت دیگر نیز به عنوان پاداش دریافت کنند. کاربران همچنین می‌‏توانند به ازای ترغیب هر یک از دوستان خود به استفاده از این پایگاه ۵۰۰ مگابایت دیگر فضای مجانی دریافت کنند. کاربران از این طریق نیز حداکثر می‌‏توانند ۵ گیگابایت فضای مجانی دریافت کنند.

منبع : همكاران سيستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا