تکنولوژی

با استعدادترین مهندس Mac به شرکت اتوموبیل‌سازی تسلا پیوست

 

شرکت Tesla  ، کارخانه طراحی و ساخت اتوموبیل های الکتریکی، پراستعداد ترین فرد در تیم Mac hardware شرکت اپل را استخدام کرد.
 Dough Field که تا کنون مقام نائب رئیس تیم مهندسی Mac hardware  اپل را به عهده داشت، از این به بعد نایب رئیس شرکت Tesla در بخش ساخت اتوموبیل خواهد بود.
البته شایدField  جزو چهره های شناخته شده اپل نباشد اما به عقیده Tesla، عملکرد Field در طراحی و ساخت Macbook Air، Macbook Pro و iMac بسیار چشمگیر است.Field  به مدت 5 سال در شرکت اپل مشغول بود اما قبل از آن هم تجربه هایی در صنعت اتوموبیل سازی داشت. وی با استخدام در شرکت Ford برای اولین بار پا به دنیای این صنعت گذاشت و بعد از آن در شرکت Segway به عنوان کارمند ارشد بخش تکنولوژی مشغول به فعالیت شد.

 
مدیر عامل شرکت Tesla ، Elon Musk در مصاحبه ای عنوان کرد: 
” آینده Tesla به مهندسانی وابسته است که بتوانند پیشرفته ترین و خلاقانه ترین اتوموبیل ها و خودروهای دنیا را طرحی کرده و بسازند.” 
خود Field  هم گفته است که تا زمانی که شرکت Tesla به وی پیشنهاد نداده بود، وی تصمیمی بر ترک اپل نداشت اما کار کردن در کارخانه ساخت اتوموبیل های خارق العاده همیشه آرزوی وی بوده است. 
به عقیده Musk تبهرField  هم در حوزه صنعت خودروسازی و هم در تکنولوژی قطعات کامپیوتری ، او را به بهترین گزینه برای شرکت Tesla تبدیل می کند.
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا