تکنولوژی

مدیرعامل رایتل: از دوره انحصار کوتاه نمی‌آییم

 مدیر عامل رایتل گفت: رایتل با وجود تمامی تحریم‌ها و شرایط سختی که برای تأمین تجهیزات ارتباطی وجود دارد، شبکه خود را توسعه می‌دهد و از دوره انحصار خود به نحو احسن استفاده می‌کند.

سید مجید صدری  با بیان اینکه اپراتور سوم هم‌اکنون 127 شهر را تحت پوشش دارد، اظهار کرد: رایتل طبق برنامه توسعه‌ای خود علی‌رغم تمامی چالش‌ها و موضوعاتی از قبیل تحریم، برای تأمین تجهیزات مرتبط با شبکه‌اش تلاش می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: با تأمین تجهیزات مورد نیاز شبکه، سطح پوشش‌دهی به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد اما باید بدانیم که در شرایط تحریمی، توسعه شبکه به سختی انجام می‌شود.

 

بخوانید: حقایقی درباره یک تبلیغ رایتل 

 

مدیر عامل اپراتور سوم همچنین وجود گارانتی برای ارائه این خدمات را از الزامات دانست و اذعان کرد: اپراتورهای نو پا برای حضور در بازار رقابتی نیازمند دوره حفاظت از بازار هستند، تا سرمایه گذار نسبت به بازگشت سرمایه خود اطمینان داشته باشد، از این جهت انحصار رایتل هم طبق قانون صورت گرفته تا میزان سهم بازار آن حداقل در آستانه رقابت قرار گیرد و بعد از آن سایر اپراتورها در ارائه خدمات این نسل وارد شوند.

او با تأکید بر اینکه از دوره انحصار خود به هیچ وجه کوتاه نمی‌آئیم، تصریح کرد: این موضوعی است که به صورت قانونی و براساس قواعد حقوقی برای رایتل تعیین شده است و اپراتور سوم طبق قانون هنوز برای توسعه شبکه خود در شرایط حفاظت فرصت دارد و ما از دوره انحصار خود به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و از این فرصت برای توسعه هرچه بیشتر خود استفاده خواهیم کرد.

 

بخوانید: تعرفه اینترنت رایتل

 

منبع : تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا