تکنولوژی

جي‌پاد آغاز به كار كرد

 

سامانه فروش بلیط الکترونیکی بر بستر کیف پول الکترونیکی جیرینگ با هدف ارائه طیف وسیعی از خدمات به مشترکان تلفن همراه آغاز به کار کرد.

 این سامانه که ” جی پاد” نام دارد از جمله سامانه هایی است که توسط شرکت جیرینگ و با همکاری شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان – فناپ – طی قراردادی رونمایی و آغاز به کار کرده است.

ارائه طیف وسیعی از سرویسها و خدمات به مشترکان تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #720* از جمله ویژگیهای این سامانه است که طراحی آن در مجموعه فناپ صورت گرفته و عرضه آن به مشترکان بر عهده شرکت جیرینگ است.

این امانه همچنین بخشی از خدمات را در حوزه هواداری به تیم های ورزشی در قالب کمک به باشگاه ها و بحث فروش شارژهای سرخابی انجام می دهد؛ سرویسهای ارزش افزوده حوزه ورزش و خدماتی که برای مجموعه های کمیته امداد است و نیز فروش بلیط الکترونیکی در شهرهایی که کیف پول الکترونیکی جیرینگ فعال است از دیگر خدمات این سامانه خواهد بود.

در مراسم امضای تفاهمنامه راه اندازی این خدمات علیرضا طلوع مدیرعامل شرکت جیرینگ روند بازار تلفن همراه را حرکت به سمت تنوع سرویس عنوان کرد و گفت: هم اکنون اپراتورهای موبایل به جای تبلیغات و ارائه سرویس مکالمه و پیامک، به سمت تنوع سرویس کرده و مخاطب جب می کنند.

وی با اشاره به اینکه با ارائه سرویس های مختلف و متنوع، مخاطب قدرت انتخاب بهتری دارد گفت: کیف پول الکترونیکی جیرینگ فضایی را آماده کرد تا کسانی که از روش سنتی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند بتوانند بصورت اینترنتی سرویسهای خود را به مشتریان ارائه دهند.

طلوع با بیان  اینکه یکی از چالشهای مهاجرت از کسب و کار قدیم به شیوه جدید نبود زیرساختهای لازم در این زمینه است ادامه داد: جیرینگ بستری فراهم کرده تا کسانی که به عنوان یک عامل توزیع بزرگ وارد عرصه کسب و کار می شوند بتوانند در کمترین زمان ممکن با استفاده از خدمات و سرویسهای جیرینگ جذب مخاطب جدید کنند.

وی تصریح کرد: با بکارگیری روشهای الکترونیکی ارتباط مستقیمی با مشتری برقرار شده و یکسری واسطه ها که ارزش افزوده در فرآیند ندارند حذف می شوند و براین اساس کالایی که به دست مصرف کننده می رسد با قیمت مصوب و ارزانتری عرضه می شود.

جیرینگ، کیف پول الکترونیکی درحوزه پرداخت با موبایل است که با استفاده از تکنولوژی کدهای دستوری – USSD – برروی انواع گوشی های موبایل به کاربران خدمات می دهد.

 

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا