تکنولوژی

iMac جدید با پردازنده Haswell آمد

 

 

ماه سپتامبر ماه شلوغی برای اپل بود.

بعد ازعرضه دو آیفون جدید به بازار و معرفی IOS7 , این هفته اپل iMac های جدید خود را با پردازنده HASWELL  معرفی کرد.البته در انگلستان این محصول هم اکنون به قیمت ۱۲۹۹ یورو به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

به گزارش فروشگاه اپل انگلستان, iMac جدید ۲۱ اینچی به همراه  پردازنده 2.7GHz Intel Core i5  چهار هسته ای و با ارتقای سرعت ۳.۲ گیگا هرتزی و به همراه Intel Iris Pro با قیمت ۱۱۴۹ یورو و مدل ارتقا یافته آن با پردازنده 2.9GHz Intel Core i5 چهار هسته ای با ارتقا سرعت ۳.۶ گیگاهرتز و کارت گرافیک Nvidia GeForce GT 750M با قیمت ۱۲۹۹ یورو در این سایت به فروش می رسد.

مدل ۲۷ اینچی iMac نیز با پروسسور3.2GHz Intel Core i5 چهار هسته ای, ارتقا سرعت ۳.۶ گیگا هرتزی و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 755M با قیمت ۱۵۹۹ یورو و مدل دیگری از آی مک ۲۷ اینچی با پردازنده 3.4GHz Intel Core i5 چهار هسته ای , ارتقا سرعت ۳.۸ گیگاهرتزی و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 775M با قیمت ۱۷۴۹ یورو به فروش می رسد.

تمامی مدل ها به ۸ گیگابایت رم, ۱ ترابایت حافظه داخلی, دو خروجی Thunderbolt  و ۴ خروجی USB 3.0 مجهز هستند. همچنین این محصولات قابلیت ارتقا به ۳۲ گیابایت رم و۳ ترابایت حافظه داخلی را دارد که البته بسیار پر هزینه خواهد بود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا