تکنولوژی

تلکام چهاردهم برگزار می‌شود

 

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تلکام 2013 – چهارم تا هفتم مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

 

 گروه شرکتهای مخابرات ایران امسال در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی- ایران تلکام 2013- با شعار “با ما یک ارتباط واقعی” حضور می یابند.

در این راستا شرکت های مخابرات ایران، ارتباطات سیار ایران، ارتباطات ثابت ایران، مخابرات استان تهران، جیرینگ، مبین نت، مبین وان، تالیا، TCT (خدمات اول)، گروه کارخانجات شهید قندی، رهپویان همتا و تله پرومو مجموعه گروه مخابرات ایران را تشکیل می دهند که امسال نیز با حضور در سالن های 6 و 7 نمایشگاه آخرین اقدامات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

همچنین شرکت های مخابرات استان خراسان رضوی و اصفهان در نمایشگاه تلکام 2013 حضور خواهند داشت.

امسال چهارمین سالی است که شرکتهای مخابراتی کشور در قالب گروه در نمایشگاه حضور دارند و مخابرات، هدف از حضور متمرکز گروه مخابرات را مشتری محوری، همگرایی و فرایند محوری و ایجاد زمینه مساعد برای ارائه آخرین دستاوردهای ارتباطی است.

بر اساس این گزارش نمایشگاه تلکام ایران که از آن می توان به عنوان بزرگترین رویداد و گردهمایی در بخش مخابرات و ارتباطات کشور نام برد، با حضور فعال سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی مطرح کشور در حوزه ICT و همچنین شرکت های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت، همه ساله در محل دائمی نماشگاه بین المللی تهران برگزار می شود .

علاوه بر شرکتهای داخلی و خارجی ، تعدادی از دانشگاه های صنعتی کشور ، سایت های خبری و نشریات مرتبط با صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند. همچنین کارگاهها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

 

منبع : مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا