تکنولوژی

آمریکا، اپل دوست ترین کشور دنیا

 

اگرچه آیفون در حال حاضرسهم بازار کمتری نسبت به سامسونگ و سایر رقبای اندورویدی خود در برخی نقاط جهان دارد ، اما طرفداران این برند در آمریکا همچنان حامی قاطع محصولات این شرکت هستند.

آخرین نتایج comScore نشان میدهد با وجود اینکه هیچ آیفون جدیدی از اپل طی ماه های آوریل تا جولای 2013 به بازار ارائه نشده است، ولی میزان فروش این گوشی در بازار گوشی های هوشمند در آمریکا به طور چشم گیری افزایش داشته است و این درحالی است که سامسونگ  و HTC  در همین دوره محصولات جدیدی معرفی کردند. بر اساس گزارش comScore ، اپل 40.4 درصد بازار گوشی های هوشمند در آمریکا را درماه جولای در دست خود گرفته و طی 3 ماه قبل از آن هم 39.2 درصد بازار را در انحصار خود داشته است.

البته عملکرد سامسونگ هم در همین دوره آنچنان بد نبوده است.میزان فروش محصولات سامسونگ در آوریل 2013 افزایش 22 درصدی داشت و این میزان در ماه جولای به 24.1 درصد رسید.

هیچ شرکت دیگری طی این ماه ها این میزان پیشرفت را نداشته است.

HTC با 8 درصد، Motorola با 6.9 درصد و LG با 6.8 درصد در رده ها ی بعدی قرار دارند. Blackberry اما همچنان روند نزولی خود را در بازار آمریکا ادامه میدهد ، در ماه جولای میزان سهم بازار این شرکت به 4.3 درصد کاهش پیدا کرد.

اندروید اما با افزایش 51.8 درصدی در ماه جولای، همچنان در صدر جدول پرفروشترین پلتفرم گوشی های هوشمند قرار دارد و 10 امتیاز از رقیب خود IOS پیش افتاده است.

Microsoft Windows اما تغییر زیادی نکرد .بر اساس گزارش comScore ، هیچ تغییری در روند فروش مایکروسافت ویندوز در ماه جولای که تنها 3 درصد از بازار را دست خود دارد، دیده نشد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا