تکنولوژی

آدرس فیس‌بوک اعضای هیات دولت

 

دولت روحانی استراتژی کاملا متفاوتی را در پیش گرفته است. ورود گسترده به شبکه‌های اجتماعی و بهره‌گیری از آن برای ارتباط مستقیم با مردم. در واقع به نظر می‌رسد که نگاه کلی دولت نه صرفا حضور در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک و توییتر بلکه بهره‌گیری از آن برای ارتباط بی واسطه با مردم است. چالش رسانه‌ای با توجه به وجود رسانه‌های متمرکز یکی ازمهمترین چالش‌های همه روسای جمهور قبلی بوده است.

این موضوع به خصوص با توجه به گسترش تلفن‌های همراه و ارتباطات اینترنتی در کشور طی چند روز گذشته محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه توانایی‌های این ارتباط نزدیک با مخاطبانش را به همگان نشان داده به طوری که پس از تبریک سال نو یهودیان و در پاسخ به دختر نانسی پلوسی گفت کسی که هولوکاست را – در ایران – انکار می‌کرد رفته است. و حالا شاهد ورود سخنگوی این وزارتخانه – مریضیه افخم – نیز به فیس‌بوک هستیم.

بخوانید: آیا این حساب توییتر روحانی است

دیپلماسی اینترنتی دولت روحانی به این وزارتخانه ختم نشده و طی چند روز اخیر شاهد فعالیت صفحه بیژن نامدار زنگنه نیز در فیس‌بوک هستیم. گذاشتن عکس‌هایی از بازدیدهای اخیر زنگنه در این صفحه نشان می‌دهد که خود او مدیریت این صفحه را برعهده دارد. اما سایر اعضای هیات دولت هم در فیس‌بوک حاضر شده‌اند.

لیست کامل آن‌ها را در زیر می‌بینید و اگر شما هم کسی از اعضای هیات دولت را می‌شناسید که عضو فیس‌بوک است لینک آن را در کامنت‌ها قرار دهید تا به این لیست اضافه کنیم. با ذکر این توضیح که هیچ کدام از این پیج‌ها توسط اعضای هیات دولت تکذیب نشده‌اند اما آن‌ها را که توانسته‌ایم تایید کنیم را در لیست جداگانه‌ای قرار دادیم.

Updated :

روابط عمومی وزارت ارتباطات:‌صفحه فیس‌بوک محمود واعظی تکذیب شد. 

روابط عمومی وزارت نفت: این صفحه فیس‌بوک زنگنه جعلی است. 

صفحه فیس‌بوک پایگاه اطلاع رسانی دولت تدبیر و امید جعلی است. 

مرضیه افخم: صفحه فیس بوک ندارم

دکتر علی طیب نیا : من صفحه‌ای در فیس بوک ندارم آنچه در فیس‌بوک به نام من راه‌اندازی شده تقلبی است. ( در گفت و گو با خبرنگاران اقتصادی ) 

 

پیج‌های منتسب به اعضای هیات دولت در شبکه‌های اجتماعی
پیج‌های تایید شده پیج‌های تایید نشده
فیس بوک محمد جواد ظریف

عباس آخوندی 

توییتر محمد جواد ظریف محمود واعظی 
بیژن نامدار زنگنه  حمید چیت‌چیان
اسحاق جهانگیری محمود حجتی
مرضیه افخم علی جنتی
  محمد رضا نعمت‌زاده
  علی ربیعی
  سید حسن هاشمی
  علی طیب‌نیا
  مصطفی پورمحمدی
  محمود  علوی
  حسین دهقان
  عبدالرضا رحمانی فضلی

 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا