تکنولوژی

بازار فروش تبلت در کشور داغ است

فراگیرشدن استفاده از تبلت در کشور باعث شده تا روز به روز شاهد تزیع تبلت‌ها با برندهای مختلف در کشور باشیم به طوری که بیشتر واردکنندگان موبایلی و آی تی به واردات این کالای ارتباطی به کشور بپردازند.

 بنا بر اظهارات یکی از واردکنندگان تبلت در کشور هم اکنون برندهای خارجی و داخلی مختلفی در زمینه تولید تبلت و همچنین واردات این کالای دیجیتالی اقدام کرده‌اند به طوری که هم اکنون بالغ بر 20 برند تبلت در بازار دیجیتال موجود است.
“فرید ملکی” مدیرفروش تبلت‌های اسمارت تاچ شرکت مدیاپردازش با شاره به بازار رو به رشد تبلت‌ها در کشور می‌گوید: استقبال بالای مشتریان موبایلی و لپ تاپی از انواع تبلت باعث شده تا بیشترخریداران به سمت تبلت‌ها موجود در بازار کشش داشته باشند به طوری که روز به روز شاهد افزایش سهم این وسیله ارتباطی به کشور هستیم.
وی با اشاره به هدف این شرکت از واردات تبلت‌های اسمارت تاچ به بازار ایران گفت: این شرکت درصدد است تا با واردات گسترده و همچنین ارایه خدمات پس از فروش مناسب حدود 5 درصد از سهم بازار ایران را به خود اختصاص دهد.
همچنین مدیرفروش تبلت‌های اسمارت تاچ شرکت مدیاپردازش از ورود 20 مدل از جدیدترین تبلت‌های اسمارت تاچ به بازار ایران خبر داد و گفت:‌ طی 20 روز آینده جدیدترین محصولات کانادایی اسمارت تاچ وارد بازار ایران می‌شود.

منبع : موبنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا