تکنولوژی

اینسپایرکس، یک خبرنامه هفتگی برای طراحان گرافیک

نام نویسنده: وحید تقی زاده

الهام گرفتن از طرح‌ها و گرافیک سایت‌های معتبر و حرفه‌ای یک موضوع مهم و کاربردی برای طراحان گرافیستی است که می‌خواهند به روز بمانند و صرفا به یافته‌های قبلی‌شان اکتفا نکنند. به همین منظور من  پروژه اینسپایرکس را که یک خبرنامه هفتگی است برای طراحان رابط کاربری و گرافیک ایرانی راه اندازی کردم. کاربران و علاقه مندان به حوزه وب و گرافیک میتوانند با وارد کردن ایمیل خود عضو این خبرنامه شوند تا هر هفته برایشان لینک هایی از طر‌ح‌های جدید و به روز ارسال شود.

همچنین کاربران میتوانند لینک های مورد علاقه خود را به دو صورت ایمیل یا منشن کردن در توییتر به اکانت توییتر اینسپایرکس بفرستند تا در خبرنامه‌های بعدی  برای کاربران دیگر فرستاده شود و یا اینکه در صفحه های فیسبوک و توییتر پروژه قرار گیرند.
امیدوارم با این روند به طراحان گرافیک یا علاقه‌مندان به حوزه طراحی وب این فرصت را بدهیم که اطلاعات خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و به منبع بزرگی از طرح‌ها و ایده‌های درخشان گرافیک وب دسترسی داشته باشند.
اینسپایرکس تازه شروع به کار کرده است و نیاز به گسترش دارد. با منشن کردن هنگام دیدن طرح‌های خوبی که می‌بینید، ما را حمایت کنید.
 
اکانت توییتر : 
‌صفحه فیسبوک:
آدرس وب سایت برای عضویت در خبرنامه:
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا