تکنولوژی

فوری – گوگل پلی آزاد نشد؟

 

برخی خبرهای رسیده به آی تی ایران حاکی از آزاد شدن گوگل پلی برای دانلود با آی پی‌های ایرانی دارد. ما هنوز این خبر را تایید نمی‌کنیم اما به زودی اخبار دقیق‌تری از این موضوع به اطلاع همگان می‌رسد. 

گوگل دو روز قبل اعلام کرده بود که به برنامه‌نویسان خود اجازه می‌دهد که برای ایرانیان برنامه رایگان در گوگل پلی قرار دهند با این حال همچنان دانلود برنامه از این فروشگاه نرم‌افزاری بزرگ جهان با آی‌پی‌های ایرانی ممکن نبود.

این خبر به روز می‌شود.

Update1 : تست‌های ما نشان می‌دهد که هنوز گوگل درهای Google Playرا به روی ایرانیان نگشوده، شما اگر دستگاه اندرویدی دارید این موضوع را تست کنید و در بخش‌ دیدگاه‌ها با دیگران در میان بگذارید. 

Update 2 : با توجه به تست‌های انجام شده به نظر می‌رسد که دسترسی به گوگل پلی از برخی آی پی‌های ایران آزاد و از برخی دیگر همچنان مسدود است. درعین حال برای آن دسته از آی پی‌هایی که دسترسی آزاد است همچنان امکان دانلود ( با پیغام 403 error ) وجود ندارد. 

 

بخوانید: شکسته شدن تحریم اندرویدی ایران 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫73 دیدگاه ها

  1. من با نت مخابرات توانایی دانلود داشتم و فقط بعضی برنامه ها مسدودن مثل کلش و بعضی ارور ۴۰۳ میدادن. و وصل شدن به vpn با وجود سخت بود قابل دسترسی بود اما من امروز با نت همراه اول نتونستم هیچ برنانه ای دانلود کنم از گوگل پلی و فقط منوی گوگل و عکس برنامه ها باز میشد و در حال دانلود میموند و فیلتر شکن به هیچ عنوان وصل نمیشه . این حجم از محدودیت خیلی عجیبه مخصوصا بعد فیلتر شدن تلگرام و اعتصابات کامیونداران

  2. سلام در حالی که با گوشی دوستم به راحتی میتونم از گوگل پل کنم اما من هم چند ن با آژور 495 رو به رو هستم…

  3. سلام من یه چیزی بگم ناراحت نمیشین؟
    آقا من اصلا تحریم نیستم
    حتی میتونم برنامه های پولی رو هم دان کنم
    هیچ اروری هم تا حالا ندیدم

  4. سلام،،
    من تایکسال پیش فروشگاه گوگل ملی راداشتم آنههم دونسخه متفاوت،، ولی یکماه است نمیتوانم واردآن شده وهی ارور میدهد، البته اگرحذف ونصب مجددنمایم باز برای مدتی درست میشود وازنوع به مشکل میخوردو علت آنرا نمیدانم چه شده !؟!

  5. سلام بعضی از برنامه ها رو که میخوام دانلود کنم میگه این برنامه در کشور شما وجود ندارد
    باید چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا