تکنولوژی

اطلاعات جدیدترین تلفن هوشمند مینی اچ‌تی‌سی افشا شد

مهر- براساس اطلاعاتی که درباره شرکت HTC در اینترنت فاش شده است، نسخه کوچکتر HTC One تا اوایل ماه آگوست وارد بازار می شود.

در صورت صحت داشتن شایعات، شرکت تایوانی اچ تی سی تنها 4 ماه پس از ورود اچ تی سی وان (HTC One) اندازه آن را تقلیل داده است و دستگاه جدیدی وارد بازار می کند.

تحلیلگر فناوری که این خبر را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده هفته گذشته نیز اطلاعات درستی درباره جدیدترین تلفن هوشمند نوکیا ارائه داد که با نام لومیا 1020 معرفی شد، وی اکنون به عنوان یک منبع موثق درباره این نوع اطلاعات شناخته می شود.

تصاویر فاش شده از دستگاه جدید اچ تی سی نشان می دهد که این تلفن دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی خواهد بود و در رنگهای سیاه و سفید عرضه می شود.

شرکت اچ تی سی تاکنون هیچ گونه جزئیاتی را درباره وان مینی منتشر نکرده است اما براساس اطلاعات تأیید شده این تلفن دارای صفحه نمایش اچ دی 1280 در 720 است، پردازنده دوال کور 1.4 گیگاهرتزی با رم 1 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.

جدیدترین تلفن هوشمند اچ تی سی همچنین به آخرین نسخه از اندروید که به آن آب نبات ژله ای 4.2.2 گفته می شود مجهز است و این سیستم عامل با پوسته ای همراه خواهد بود که آن را شبیه رابط کاربری HTC’s Sense می کند.

انتظار می رود چون نسخه اصلی اچ تی سی وان، تلفن هوشمند اچ تی سی وان مینی نیز از آلومینیوم مات و یا به اصطلاح خراش خورده ساخته شود.

کارشناسان اعتقاد دارند که دوربین پشتی این دستگاه با کیفیت 4 آلتراپیکسل عرضه می شود و از اسپیکرهای بوم ساوند استریویی استفاده می کند که پیشتر روی اچ تی سی وان اصلی دیده شده بود.

اگر اچ تی سی یک مدل کوچکتر از اچ تی سی را وارد بازار کند به طور دقیق می توان گفت که درحال دنبال کردن گامهای شرکت کره ای سامسونگ است. این شرکت به عرضه دستگاه های گلکسی مینی سه یا چهارماه پس از عرضه نسخه اصلی و بزرگتر شهرت دارد.

از سوی دیگر عده ای دیگر اعتقاد دارند که شرکت اچ تی سی در ماه سپتامبر دستگاهی به نام اچ تی سی مکس (HTC Max) ارائه می کند که در حقیقت پلی بین یک تلفن و یک تبلت است که می توان از آن با عنوان فبلت یاد کرد.

گفته شده است که اچ تی سی مکس با صفحه نمایش اچ دی 5.9 اینچی وارد بازار می شود و پردازنده 2.3 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 800 ، 2 گیگابایت رم و تا 64 گیگابایت حافظه دارد.

در صورتی که این تلفن وارد شود به طور مستقیم رقابت با گلکسی نت سامسونگ را در پیش می گیرد، اما هنوز مشخص نیست که این فبلت چون گلکسی نت با یک قلم همراهی می شود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا